Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mezelf even voorstellen..


Dorien

Aanbevolen berichten

Ik ben al een poosje aan het rondkijken op dit forum, maar ik zal mezelf toch nog even voorstellen

Ik ben Dorien, ben 21 jaar en studeer illustratie in Zwolle. Dit is gelijk de reden dat ik géén moestuin heb. Mijn studie slokt al mijn tijd op (ik ben er vanaf 9 uur tot ergens in de middag, dan kook en eet ik en 's avonds werk ik op school tot deze sluit om half 10..). In mijn kamer is op de één of andere manier een bijzonder slechte atmosfeer voor plantjes, alles gaat hier dood. Het is heel droog en het verwarmingssysteem slaat regelmatig (of altijd) op hol, waardoor het ook heel heet is. In de winter is mijn kachel uit, als de zon een beetje schijnt zweet je hier de tent uit..

Het lukt me niet om taugé te laten groeien, de boel komt droog te staan voor ik het doorheb of begint alweer te schimmelen. Ik doe het vast ergens fout..

Buiten kan ik gelukkig beter met planten omgaan. Bij mijn ouders in Halsteren heb ik een stukje tuin waar veel bloemen in staan en een druif waar ik ontzettend blij mee ben.

Ik vind het ontzettend leuk om over tuinieren te lezen en te leren waar ik maar kan. (Het is ook wel een beetje een kwelling omdat ik dus nog geen tuin heb..)

Ik vrees dat ik moet wachten tot ik ben afgestudeerd (nog anderhalf jaar..), maar in de tussentijd ben ik hier graag om zo veel mogelijk te leren en te lezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...