Geplaatst: 22 augustus 201114 j Merkwaardig, ik lees enkele minuten geleden berichtjes van Cheyennebinky en reply's erop en zie nu dat ze verdwenen zijn.. of vind ik ze niet terug ..?
Geplaatst: 22 augustus 201114 j Er wordt even 'schoongemaakt' facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 augustus 201114 j Excuus, had even een bericht moeten plaatsen na verwijderen . Op een ander forum is ze onder 3 accounts verwijderd vanwege haar gedrag. Ik heb even contact gehad en met name het plaatsen van tientallen berichtjes om zaadjes te krijgen was één van de redenen. De ontvangen zaadjes werden dan later weer gebruikt om aan te bieden aan anderen. Nu had ik haar best een nieuwe kans willen geven maar zoals jullie gelezen hebben in "vraag en aanbod" was ze hier op dezelfde manier bezig + het aanbieden van zaadjes die ze van anderen mensen heeft ontvangen. Al haar berichten (10) waren geplaatst in de vraag en aanbod rubriek. Mocht je dus nog contact met deze persoon hebben dan weet je er van
Geplaatst: 22 augustus 201114 j Thanks facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.