Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

nieuw lid


krissie107

Aanbevolen berichten

hallo iedereen , 

 

ik lees al heel lang mee op dit forum , en me dus nu ook eindelijk

lid gemaakt .

Ik woon in B in de provincie Antwerpen .

Héél groot is mijn tuin niet maar staat wel overvol met planten en veel één jarigen .

2 jonge appelboompjes en 2 pruimenboompjes die het op z'n minst gezegd niet goed doen .

In de tuin ook een druif , eigenlijk 2 een Rondo en een Glenora , over de Glenora heb ik een vraag maar zal daar een nieuw topic voor openen .

Geen groenten in de tuin , maar in de serre ( kas ) alleen potkerstomaatjes en paprika .

In de winter is dat de overwinteringsplaats voor de kuip en vorstgevoelige planten .

 

Groetjes van Krissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Robo ,

overvol dat wel maar hebben wel de nodige afstand , ze verdringen elkaar niet .( Staan in een border )

2 Appelboompjes staan aan de linkerkant van de tuin ( 1Jonagold en 1 Elstar ) die gaan redelijk goed .

Rechts 2 pruimenboompjes 1 Opal  staat er nu het 3de jaar , vorig jaar veel bloesem maar geen pruimen .

Dit jaar totaal geen bloesem gehad , niet 1 bloempje .

Nr 2 is een Mirabel De Nancy die staat er nu 5 jaar en is het grootste probleem , nog nooit pruimen gehad .

Heeft ook dit jaar wel bloesem gehad , doch weer geen pruimen .

Het boompje lijkt mij niet oké te zijn , heeft al het 2de jaar op rij gekruld en gevlekt blad .

Hij krijgt nog 1 jaar  voor opbrengst en anders gaat hij eruit .

Boompjes zijn alle 4 halfstam en staan 5 meter van elkaar , boomspiegel eronder is ruim vrij van beplanting .

Een foto plaatsen kan ik niet  .....Ben niet zo handig in pc gebruik .

 

Bedankt voor het welkom .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...