krissie107 Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 hallo iedereen , ik lees al heel lang mee op dit forum , en me dus nu ook eindelijk lid gemaakt . Ik woon in B in de provincie Antwerpen . Héél groot is mijn tuin niet maar staat wel overvol met planten en veel één jarigen . 2 jonge appelboompjes en 2 pruimenboompjes die het op z'n minst gezegd niet goed doen . In de tuin ook een druif , eigenlijk 2 een Rondo en een Glenora , over de Glenora heb ik een vraag maar zal daar een nieuw topic voor openen . Geen groenten in de tuin , maar in de serre ( kas ) alleen potkerstomaatjes en paprika . In de winter is dat de overwinteringsplaats voor de kuip en vorstgevoelige planten . Groetjes van Krissie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 welkom! 🖐️ heel vol zeg je? hebben de boompjes wel ruimte? fotootje? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grork Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Ha Krissie welkom! Elk potje met aarde is al tuin en jij hebt meer tot je beschikking, dus we gaan je hier lekker enthousiastmeren! Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Welkom! 👋 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
krissie107 Posted June 30, 2020 Author Share Posted June 30, 2020 @ Robo , overvol dat wel maar hebben wel de nodige afstand , ze verdringen elkaar niet .( Staan in een border ) 2 Appelboompjes staan aan de linkerkant van de tuin ( 1Jonagold en 1 Elstar ) die gaan redelijk goed . Rechts 2 pruimenboompjes 1 Opal staat er nu het 3de jaar , vorig jaar veel bloesem maar geen pruimen . Dit jaar totaal geen bloesem gehad , niet 1 bloempje . Nr 2 is een Mirabel De Nancy die staat er nu 5 jaar en is het grootste probleem , nog nooit pruimen gehad . Heeft ook dit jaar wel bloesem gehad , doch weer geen pruimen . Het boompje lijkt mij niet oké te zijn , heeft al het 2de jaar op rij gekruld en gevlekt blad . Hij krijgt nog 1 jaar voor opbrengst en anders gaat hij eruit . Boompjes zijn alle 4 halfstam en staan 5 meter van elkaar , boomspiegel eronder is ruim vrij van beplanting . Een foto plaatsen kan ik niet .....Ben niet zo handig in pc gebruik . Bedankt voor het welkom . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krissie107 Posted June 30, 2020 Author Share Posted June 30, 2020 Iedereen bedankt , voel me welkom . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts