Lacher Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 Dag iedereen, Ik heb drie meloen planten staan waarvan de scheuten op zo'n 2 meter staan en die geleid worden door een touw. Op een site lees ik dat deze nooit moeten ingetopt worden maar over de draad dienen gelegd te worden. Ik snap niet goed wat ze daarmee bedoelen, maar wat is jullie advies? Toppen of niet? Ik heb al een aantal vrouwelijke bloemen en beginnende meloen. Bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassie76 Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 Wat voor een meloenen zijn het eigenlijk? Je zegt ook dat je al beginnende meloenen hebt. Dan zou ik ze niet meer snoeien en het laten zoals het is. Toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lacher Posted July 6, 2020 Author Share Posted July 6, 2020 Geen idee in feite. Ik heb ze in het begin van het seizoen gekocht en toen gewoon naar meloenplantjes gevraagd. Tis mijn eerste jaar en wist zelf niet dat er zoveel soorten waren. Ja, op elke plant heb ik één beginnende meloen. Maar de plant blijft groeien en groeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lacher Posted July 6, 2020 Author Share Posted July 6, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts