Ga naar inhoud

Op zoek naar mierikswortel

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
Geplaatst:

ik ga vanmiddag proberen er een stuk uit te halen als 1 van mijn zonen even wil helpen. Ben door mijn rug gegaan Maar er is vast wel even een angewezen vrijwilliger die ff helpt

Geplaatst:

Ow joh...laat dan maar even hoor....komt wel.....ik zit hier ook met een band om mijn lijf...na 3 x osteopaat kan ik eindelijk weer zelf mijn sokken aandoen ...was een beetje te enthousiast met te vol beladen (vuurstenen) kruiwagens een bergje op gereden.....een hele week volledig uit "de running"...dus weet wat t is....wacht gerust even af

Geplaatst:

Bedank je zoon maar van me Jij ook bedankt alvast...enne....ik heb in die week "rust" wel op de vensterbank kiemgroenten gezaaid...kon t toch niet laten...lukt jou ook vast wel met die kruidnagelbasilicum

Geplaatst:

geloof me...dat wil je niet weten. ik heb het hele seizoen achter de feiten aan gelopen...

maar volgend seizoen wordt top.

ik laat me toch zeker nergens door ontmoedigen?

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...