geedee Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Geplaatst: 1 november 2011 Nicolette, Heb je die stek al gemaakt van je mierikswortel? Quote
Nicolette Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 ik ga vanmiddag proberen er een stuk uit te halen als 1 van mijn zonen even wil helpen. Ben door mijn rug gegaan Maar er is vast wel even een angewezen vrijwilliger die ff helpt Quote
geedee Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Geplaatst: 2 november 2011 Ow joh...laat dan maar even hoor....komt wel.....ik zit hier ook met een band om mijn lijf...na 3 x osteopaat kan ik eindelijk weer zelf mijn sokken aandoen ...was een beetje te enthousiast met te vol beladen (vuurstenen) kruiwagens een bergje op gereden.....een hele week volledig uit "de running"...dus weet wat t is....wacht gerust even af Quote
Nicolette Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 ow jij ook al Hier heeft een zoon m net uitgegraven. Zal m straks uit elkaar halen en een mooi stuk opsturen naar je. Quote
geedee Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Geplaatst: 2 november 2011 Bedank je zoon maar van me Jij ook bedankt alvast...enne....ik heb in die week "rust" wel op de vensterbank kiemgroenten gezaaid...kon t toch niet laten...lukt jou ook vast wel met die kruidnagelbasilicum Quote
Eva Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 als er nog iemand is die mierikswortel wil hebben...ik heb ze net (uiterst nauwkeurig geoogst. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Hee Eva! Ben je daar weer Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eva Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 yups! ik heb jullie gemist behoorlijk wat sjit meegemaakt deze zomer waar ik jullie niet mee ga vervelen.but i'm back! Quote
Dennis29 Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Eva, Leuk dat je er weer bent Krijgen we binnenkort een verslag van hoe het met de tuin gaat? Quote
Eva Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 geloof me...dat wil je niet weten. ik heb het hele seizoen achter de feiten aan gelopen...maar volgend seizoen wordt top.ik laat me toch zeker nergens door ontmoedigen? Quote
geedee Geplaatst: 18 november 2011 Auteur Geplaatst: 18 november 2011 Nicolette hij groeit goed hier hoor , jouw mierikswortel; Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.