Akibimi Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Zo eindelijk tijd gehda om wat fotos te maken van mijn mini/probeer/opstart moestuin We hebben een tuin maar hebben die helaas ook nodig voor andere dingen en hij is niet zo groot dus ben begonnen in een border en dat heeft zich uitgebreid naar wat potten en dit weekend ga ik nog wat bakken timmeren voor het uitplanten van de radijs en uien. Een echte beginner dus! Hier begon mijn moestuinavontuur met een tomatenplant, daarna kwam er een broccoli bij, een bleekselderij en rucola en toen was het zo'n zooitje met mega veel onkruid dat ik de rest van de border netjes heb uitgegraven, worteldoek erin en daar staat de rest in. Als het hoekje opgebruikt is ga ik dat ook nog netjes maken.Zoals je ziet heeft de broccoli het niet gered (stomme rups). Ben nu op zoek naar een net of IKEA gordijn voor de rest van de kolen. De rest van de border. Iets te dicht op elkaar Dus die ga ik proberen uit elkaar te halen van de week.... En wat boerenkool. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Nou leuk toch, bij mij is het ook super klein,maar schenkt veel vreugde. Groetjes Jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Ik zou die radijsjes laten staan; die zijn toch in 6 weken klaar en met verplanten vrees ik dat ze het niet redden. (is mijn beginners ervaring wat jaartjes terug ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rommert Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 zijn dat winteruien? die je volgendjaar uitplant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akibimi Posted August 29, 2011 Author Share Posted August 29, 2011 zijn dat winteruien? die je volgendjaar uitplant? Winteruien? Uhm.. het zijn volgens mij gewone uienzaadjes.. Denk ik.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rommert Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 oke oja welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Welkom Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludde Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Wat leuk!En die hartjes: super schattig!! ^_^ Quote http://www.wix.com/luddenijhuis/mijnminimoestuin klein, maar fijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts