hansm Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Zag net nog goedkope struisvogels die eten echt veel gras. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Zijn die winterhard? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Of moeten ze in de winter op de vensterbank? Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Dan krijg je nog gaten in je weitje: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 eindelijk dan een foto van de steen konijnen ze zijn echt nieuwschierig en wel een leuk konijn om te houden ik hoop er volgend jaar wat jonge van te hebben .ze zijn nu ongeveer 4 maand oud het vrouwtje het rammetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Al mooie stevige diertjes Jack voor 4 maanden, groeien vast uit tot een heel mooi volwassen koppel. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Al mooie stevige diertjes Jack voor 4 maanden, groeien vast uit tot een heel mooi volwassen koppel. de steen konijn is ook een stevig konijn . en nieuwschierig dat ze zijn ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Niet je steenkonijntjes natuurlijk, maar wasd jij degene niet Jack die weleens een koijn slachteen bewaar jij dan het velletje, ik zoek een droogschoon velletje van konijn voor me hond te trainen. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 (edited) ik verheug me er wel al op dat ik eer komend voor jaar een nestje van kan hebben .als alles goed gaatheb even aangepast ..... Edited October 4, 2011 by jack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Wat is een enstje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Ik denk een nestje. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Wat is een enstje? heb het aangepast ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 oww ik dacht een soort konijn hihi ...en kon t niet vinden op google...wel andere rare dingen als je op "enstje " zoekt....stond iets over honden en fokken dus ik dacht een hondkonijn of konijnenhond? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 oww ik dacht een soort konijn hihi ...en kon t niet vinden op google...wel andere rare dingen als je op "enstje " zoekt....stond iets over honden en fokken dus ik dacht een hondkonijn of konijnenhond? ja tegenwoordig weet je het maar nooit........je heb al rare dieren op deze aarde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 de steen konijnen doen het goed ik kan niet wachten om er mijn eerste nestje van te hebben ....ben al aan het denken om wat hokken bij te bouwen had ook van een kenis nog een zwarte jonge lotharinger gekregen een moertje .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Om 't gras lekker kort te houden? Cavia's! Als je zorgt dat ze een tochtvrij warm plekje hebben in de winter kunnen ze ook gewoon buiten blijven.Een vriend van ons heeft 4 cavia's en ik zie zelden zo'n mooi gazonnetje, hij maait nooit Wij hebben een pluizig konijn, als de tuin af is mag ze lekker rondhuppelen.Ze is alleen niet zo heel aardig, en het lukte maar niet om haar te koppelen, ze valt echt alles aan. Toenkregen we een logé, een cavia. Ze hebben elkaar helemaal gevonden, liggen tegen elkaar aan dus gelukkig heeft Stamper nu toch een maatje 't Is niet zo'n mooie Cavia hoor: we hebben haar Ugly Betty genoemd Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 leuke foto,s helaas onze steen konijnen kunnen niet loslopen .ze graven zich echt overal onder uit ze stammen namelijk af van het wilde konijn ( zijn het eigelijk ook nog dus als ik die in een ren buiten zet worden ze echt wel schuw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 afgelopen week is het steen konijn hier gedekt nu maar afwachten / ook de vlaamze reus is gedekt we hopen over 30 daagjes op een paar mooie jonge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 ik heb er 2 nieuwe steen konijnen bij een ram en 1 voedster heb tt van een steen konijn fokker overgenomen heb haar laten dekken en gisteren avond was ze bezig met het werpen ..ze had een mooi hol gemaakt van hooi en strooi ze is er helemaal ingekropen dus ik zag haar ook nog niet zitten . toen ze klaar was met werpen is ze het hol ( nest weer goed gaan afdekken .met hooi en veel haren die ze had uitgetrokken nu maar wachten hoeveel het er zijn .want moeder konijn is nog al .. ze lijken echt veel op gewone wilde konijnen het is een mooi ras ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Leuk!!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 vanmidag even snel in het nest gekeken er lagen als ik het goed gezien heb 3 jongen in . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Zou mooi zijn zo'n aantal jonkies, ik heb wel gehoord dat kleine nestjes mooie stevige jonkies opleverd,Is een in verhouding laag aantal jonkies gewoon bij het steen konijn ? Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 een fokker waar ik via email contakt mee heb. heeft ook altijd best kleine nestjes van het steen konijn zelf heb ik ook liever kleinere nestjes ze groeien inderdaad veel steviger op .nu maar weer een aantal dagen wachten tot ik weer eens in het nest kijkt . mijn andere steen konijn voedster is nu op dieet ze is waarschijnlijk te dik om een goede bevruchting te laten plaats vinden .dus moet de dame op dieet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Leuk weer!!! Ahhh nijn aan de Sonja Bakker Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted April 27, 2012 Share Posted April 27, 2012 ja een te goede verzorging is ook niet altijd goed. en te veel van het goede maakt ook te dik ze vond de biks altijd zo lekker . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts