fre3ke Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Ik heb nog ongeveer 70 zaden Glycyrrhiza glabra liggen, zoethout, liggen van dit jaar. Zijn in de koelkast bewaard. Ik heb 5 plantjes uit ongeveer 25 zaden gehaald en misschien komen er nog wat bij, dus ik heb die zaden niet meer nodig. Kosten: eur 1,50 inclusief verzenden. En een Gardena schoffel uit de jaren 80, uit mijn moeders moestuin, voor 2 euro plus pakketkosten. Of ophalen in Kleef of Amsterdam. Hij is 14 cm breed en heeft een holle voet, ik denk voor kleigrond. Als ik hem plat op tafel leg is hij niet helemaal plat, er zit ongeveer 2mm hoogteverschil in. Geen idee of dat zo hoort. Ik heb hem zelf een paar keer gebruikt en hij doet het prima maar ik heb inmiddels een schoffel met lange steel en hilt gekocht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acpronk Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Hoi fre3ke, ik heb wel interesse in de zoethout zaden. Ik stuur je een pb Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddy100 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Hallo, Is toevallig nog zoethout zaden verkrijgbaar? Mvg Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted October 4, 2020 Author Share Posted October 4, 2020 Ze zijn al naar AC Pronk gegaan. Maar ik had ze op ebay gekocht, ik kan wel de naam van de verkoper geven evt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts