Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in mijn voortuin enkele maanden geleden een zadenmengsel gezaaid van hoofdzakelijk bloemen. nu zaten er heel veel verassingen in dit mengsel en kwam er oa een tomatenplant, dille, dropplant, etc op maar nu zag ik vanmorgen ineens een dik ding onderaan de stam van een plant die ook daar is opgekomen.

heeft iemand enig idee wat dit is?

eerst de bloemen, dan het blad en vervolgens de knol aan de onderkant:

resized_826_635f775b1632a9b6078fe24d398ce2a3.jpgresized_826_88735f0281a022ad6644d8bf24f2936c.jpgresized_826_10d636b07c7da47642b1074d53109acd.jpg

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:

Iemand die ik een foto gestuurd had dacht ook radijs, de plant is ongeveer een meter hoog nu.

Ik zal proberen zaad ervan te oogsten voor ik hem uit de grond trek.

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:

haha, nu komt het... ik weet niet hoe radijs ruikt, kan me niet herinneren wanneer ik mijn laatste radijs heb gehad!

• 3 weeks later...
Geplaatst:

nou, gisteren heb ik hem uit de grond getrokken en dit is het gedrocht:

lijken me geen raapstelen...826_52f4ea73a949be68164e1ba12ada3b1a.jpg826_82100dfd2523d681f6742bcc595fcf12.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...