manolito Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Ik heb in mijn voortuin enkele maanden geleden een zadenmengsel gezaaid van hoofdzakelijk bloemen. nu zaten er heel veel verassingen in dit mengsel en kwam er oa een tomatenplant, dille, dropplant, etc op maar nu zag ik vanmorgen ineens een dik ding onderaan de stam van een plant die ook daar is opgekomen. heeft iemand enig idee wat dit is? eerst de bloemen, dan het blad en vervolgens de knol aan de onderkant: Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
greetje11 Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Ik zit te denken aan stoppelknollen, een groenbemester.Het is wel een brassicasoort. Quote
helena Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 keeltjes/raapstelen? Heb daar ook van die knolletjes onder gehad. Quote
Jorg Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Inderdaad een brassicasoort, net zoals de meeste brassica's zien radijs en rettich die doorgeschoten zijn er ook zo uit. Quote
manolito Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Geplaatst: 10 september 2011 Iemand die ik een foto gestuurd had dacht ook radijs, de plant is ongeveer een meter hoog nu. Ik zal proberen zaad ervan te oogsten voor ik hem uit de grond trek. Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
appelvrouw Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Grappig zeg! Misschien kan je een beetje aan die knol krabbelen met je nagel en ruiken of het naar radijs oid ruikt? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
manolito Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Geplaatst: 12 september 2011 haha, nu komt het... ik weet niet hoe radijs ruikt, kan me niet herinneren wanneer ik mijn laatste radijs heb gehad! Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
gerbera Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Raapstelen, de knol mag je gewoon eten Grilaria Quote
geedee Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Bloeien raapstelen niet altijd geel?? Quote
manolito Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2011 nou, gisteren heb ik hem uit de grond getrokken en dit is het gedrocht: lijken me geen raapstelen... Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
jasmin Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Raapsteel is verzamelnaam. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
appelvrouw Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Ik weet nog zo net niet of het geen raapsteel kan zijn, psvr is raapsteel de jonge vorm van knolletjes, toch? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.