Uniflame Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Nu ik eindelijk een plekje op mijn balkon heb gevonden waar de basilicum het goed doet, wil ik volgend jaar wat meer verschillende soorten gaan kweken. Welke raden jullie me aan? En waar kan ik het verkrijgen? Ik heb tot op heden alleen de normale basilicum die ik gewoon uit de supermarkt heb gehaald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cindy's moestuintje Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 ik had dit jaar, kaneelbasilicum ( gebruik ik veel bij stoofgerechten op het laast toevoegen), anijsbasilicum heb ik veel door de salade gedaan), dropbasilicum ( lekker in fruitsalade), citroenbasilicum ( eigenlijk door van alles heel lekker fris).Allemaal erg lekker.En rode basilicum had ik ook maar die stond naast de peterselie en op een of andere manier was hij heel snel weg ik denk door de peterselie...Ik had ze bij 1,2,3 zaden vandaan Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uniflame Posted September 27, 2011 Author Share Posted September 27, 2011 1, 2, 3 zaden die ken ik wel. Dan ga ik daar eens speuren Dank je! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts