Essie28 Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Ik ben op zoek naar een konijnenhok. Mijn zoontje] wil zo graag een konijntje en aangezien ik dat toch ook wel leuk vind gaan we maar op zoek. Heeft iemand er nog eentje ongebruikt in de tuin staan die ik over kan nemen? Eentje voor buiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 In hillegom zit een cavia/konijnen opvang, hele leuke kindvriendelijke konijntjes enplenty konijnenhokken waar je uit kunt kiezen, vragen ze een klein bedrag voor waar je hun stichting weer mee helpt. propvol zitten ze op het moment met fijne dieren in allerlei kleuren en matenhttp://www.caviaopvanghillegom.nl/ Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Wij hebben geen konijnenhok maar wel babykonijntjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uniflame Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Als je het niet erg vind om het konijnenhok een beetje op te knappen, heb ik er nog een staan voor je. Ik heb namelijk een grotere gehaald omdat ik twee konijnen heb, en dit hok te klein is voor twee. Ik heb dus een hok met twee verdiepingen gekocht en deze nu over. Hij is af te halen in Nijmegen. Stuur maar een PM als je hem wilt hebben. Ik hoef er verder niks voor terug. (of misschien wat leuke zaden oid, maar niet persee noodzakelijk, het hok staat een beetje in de weg hier) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts