Ga naar inhoud

Wat ik even kwijt wil....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat is dit een ontzettend gezellig forum! Ik post niet veel, maar lees meer (ik moet tenslotte het hele moestuin-gebeuren nog in de "groene" vingers zien te krijgen) Mijn moestuintje ligt nu te wachten onder de groen-bemesters (die het prima doen, geweldige tip!) Ik heb nog wel knoflook gezet, wat groeit als een tierelier! Nou, dat wilde ik dus even kwijt

Geplaatst:

Fijn, leuk dat je het hier leuk vind, ik zit er ook nog maar net op en ik nu al heel veel geleerd. Ik hoop dat jij en alle anderen nog veel meer mogen leren.

Omdat het kan.

Geplaatst:

Hoi Senna,

Het is idd een gezellig forum, je krijgt goede tips en er wordt weinig gebakkeleid.

Ik heb mijn 6 soorten knoflook binnen, ze moeten de grond nog in, ben erg benieuwd wat het wordt.

Groetjes, Monique

Geplaatst:
Wat is dit een ontzettend gezellig forum! Ik post niet veel, maar lees meer (ik moet tenslotte het hele moestuin-gebeuren nog in de "groene" vingers zien te krijgen) Mijn moestuintje ligt nu te wachten onder de groen-bemesters (die het prima doen, geweldige tip!) Ik heb nog wel knoflook gezet, wat groeit als een tierelier! Nou, dat wilde ik dus even kwijt

Senna, als je het forum goed gelezen hebt, zou je moeten weten dat er bij zo'n liefdesverklaring voor het forum een foto hoort, die uiting geeft aan al dat gevoel dat er in je hart borrelt... de spercieboon hebben we al gehad, maar misschien via een stronk prei, of een struik wortels????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...