Senna Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Wat is dit een ontzettend gezellig forum! Ik post niet veel, maar lees meer (ik moet tenslotte het hele moestuin-gebeuren nog in de "groene" vingers zien te krijgen) Mijn moestuintje ligt nu te wachten onder de groen-bemesters (die het prima doen, geweldige tip!) Ik heb nog wel knoflook gezet, wat groeit als een tierelier! Nou, dat wilde ik dus even kwijt Quote
Guus D Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Fijn, leuk dat je het hier leuk vind, ik zit er ook nog maar net op en ik nu al heel veel geleerd. Ik hoop dat jij en alle anderen nog veel meer mogen leren. Quote Omdat het kan.
harmony Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Hoi Senna,Het is idd een gezellig forum, je krijgt goede tips en er wordt weinig gebakkeleid.Ik heb mijn 6 soorten knoflook binnen, ze moeten de grond nog in, ben erg benieuwd wat het wordt.Groetjes, Monique Quote
jasmin Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Wat is dit een ontzettend gezellig forum! Ik post niet veel, maar lees meer (ik moet tenslotte het hele moestuin-gebeuren nog in de "groene" vingers zien te krijgen) Mijn moestuintje ligt nu te wachten onder de groen-bemesters (die het prima doen, geweldige tip!) Ik heb nog wel knoflook gezet, wat groeit als een tierelier! Nou, dat wilde ik dus even kwijt Senna, als je het forum goed gelezen hebt, zou je moeten weten dat er bij zo'n liefdesverklaring voor het forum een foto hoort, die uiting geeft aan al dat gevoel dat er in je hart borrelt... de spercieboon hebben we al gehad, maar misschien via een stronk prei, of een struik wortels???? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Thessa Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 ik heb wat gemist....wats up met de spersieboon ???? Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Jorieke123 Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Jullie nemen me toch niet in de maling he?!! Quote
Gerardw Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 mee eens.. ik post niet vaak, maar hou het lezen wel een beetje bij. Quote
Thessa Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 o ja die, heel erg leuk gedaan !! ben benieuwd wie nog meer iets verzind !! Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.