Geplaatst: 10 oktober 201114 j Ha beste Moestuinforumvrienden, ik ben weer op mijn stekje na drie weken heerlijk vakantie. Fijne dagen hebben we gehad, gewandeld in de bergen, en gebibberd in ons tentje op 1000 m hoogte `s nachts.. gezwommen in de Middellandse zee en boven op de dekens geslapen in het tentje in de nacht; wat een heerlijk klimaat hebben de luitjes daar toch..gefietst in de Drôme, 5 dagen in prachtig Morvan in een huisje boven op een berg in de mist..toch heel veel vogels gezien en thuisgekomen met 5 kilo kastanjes ( en een auto vol geraapte walnoten, bakjes met plantjes, mooie steentjes voor de kleinzonen een doos vol stoofperen en een bak vol perzikpitten die ik ga zaaien): kortom het was heerlijk!!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 oktober 201114 j Klinkt geweldig!! Welkom terug. Ben benieuwd naar wat mooie plaatjes van jouw hand. Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
Geplaatst: 11 oktober 201114 j Wat heerlijk, wat heerlijk, zon en rust.....hier is het al weer bijzonder herfstig, denk met weemoed aan onze eigen vakantie in Toscane.Leuk is het altijd als je thuiskomt en je auto gaat uitpakken, alle vakantieschatten bewonderen kan en een plekje kan geven, of kunt opeten Wij namen iedere zomer een plateautje of soms 2 nectarines mee uit Frankrijk waar ik meteen na thuiskomst jam van maakte. Zulke zoete sappige heb je hier gewoon niet. Het zaaien is me jammer genoeg nooit gelukt....Veel plezier met nagenieten!
Geplaatst: 11 oktober 201114 j Welkom terug! Dat klinkt als een heerlijke vakantie! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 11 oktober 201114 j Gezellig dat je er weer bent, en fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
Geplaatst: 14 oktober 201114 j fijn dat alles naar wens verlopen is (nog nooit op vakantie geweest - droom mee van je vakantie )hopelijk horen we veel goede raad en recepten - misschien ook van tijdens je vakantiewelkom thuis
Geplaatst: 14 oktober 201114 j Auteur Dank allen, en Kaatje ik weet niet waarom je nog nooit op vakantie bent geweest, maar ik zal je zeggen, het allermooiste van de vakantie is toch wel de thuiskomst, of ik kan beter zeggen de tuinkomst!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 14 oktober 201114 j appelvrouwin mijn gezin heb ik een jongen met het syndroom van down veranderingen in het dagelijkse ritme vraagt om problemenook laat het buget het niet toe ik geniet wel tijdens mijn verlof van de moestuin - mijn vakantieoord en hobby tijdens het jaar
Geplaatst: 14 oktober 201114 j O Kaatje je kan ook genieten van alles wat er thuis gebeurt. en ook heb je gelukkig tijd voor je moestuin, en volgens mij geniet je net als ik intens van je moestuin? Wij zijn dit jaar ook niet op vakantie geweest, heb wel genoten van het mooie voorjaar,en de nazomer,waar mijn komkommer het ineens weer ging doen. Maar waar het over gaat welkom terug, hoop dat je genoten hebt, Weer even rust denk ik qua moestuin er is nu niet zoveel meer te doen, althans bij mij niet. fijn weekend jeanne
Geplaatst: 14 oktober 201114 j Auteur Joh Kaatje ik begrijp het. Dat zal niet altijd even gemakkelijk zijn. Ik ken ook het probleem van van veranderingen en de moeilijkheden die het met zich mee kunnen brengen(broer). Ik wens je er veel sterkte bij. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.