Marinus Ros Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Morgen de planten voorzien van een nieuwe bovenlaag.... Of even met je flesje Chanel No 5 langs lopen? Quote
helena Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 Ja dat was me wat , kan me nu niet voorstellen dat anderen hier geen luchten van krijgen... Vanochtend was de geur weg, alleen boven de plant is het nog te ruiken en niemand anders hier, gaat met de neus boven het groen hangen, ik ben veilig. Dit gaat mooi geen verjaarsvertelsel worden . Quote
DeKleineTuinder Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 Heb je al een gedacht over het gebruiken van koffieprut. Dat schijnt enorm voedzaam te zijn. Ik heb zelf best wel opgespaard de afgelopen winter en wil er mee gaan experimenteren. Je kan dit ook tijdens de groei toevoegen bovenop. Ook zit er in potgrond ook meststoffen toegevoegd. Als je goed kijkt ben je misschien iets duurder uit met je potgrond, maar zit er meteen voeding in. Vaak is dat wel voor een tekorte periode. Verder is het een redelijke complexe materie. Quote De Kleine Tuinder http://www.zelfgroentekwekeninpotten.nl
Jorieke123 Geplaatst: 19 juli 2012 Geplaatst: 19 juli 2012 Ik heb zo'n 12 liter met kookvocht van (krul)malvablad. Zijn er nog planten in de tuin die dat beter, of juist niet goed kunnen gebruiken? Of kan het overal bij? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Moestuin_op_pootjes Geplaatst: 19 juli 2012 Geplaatst: 19 juli 2012 Leuk topic!Ik heb sinds een paar weken een emmer met een deksel (wel luchtgaatjes in de zijkant) bij mijn moestuin op pootjes staan.Ik heb er een laagje potgrond, en een laagje koffiedrap in gedaan.Vervolgens knip ik steeds mijn bladafval in kleine stukjes in de emmer.Hopelijk kan ik dit als het verteerd is gebruiken in mijn moestuintje en geeft het wat voeding.Na het lezen van dit topic ga ik er ook af en toe een verpulverde eierschaal in doen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.