Borsalino Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Vandaag een me een Pre-verjaardagsgeschenk gekocht Op no-time iets van 700m² gefreesd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Matig hoor, 700m2 doe je toch gewoon even met het handje spitten... Machtige machine maar ook een flinke investering (die het met 700 m2 wel waard is, zeker als je er anderen tegen betaling ook mee van dienst kunt zijn). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Had aleens met een gewone tuinfrees gefreesd, maar dat was slaven arbeid, je hield dat geen 5 min vol.Trekken en sleuren aan je armen, was geen pretje.Kwam je daarmee op een harder stuk grond wat betreden was als looppad dan begon dat maschien te wippen van links naar rechts. Daarom besloten van een bakfrees te kopen.Wat een verademing, je houdt die met 1 hand vast en loopt ernaast als het moet.Stukken belopen padjes, die merk je geeneens zo vlot gaat dat erdoor.Heb alles gefreesd zonder rustpauze en ben nog topfit Zal seffens andere koek zijn als ik met kleinzoontje beer en wolf ga spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Was je maar me buurman, ik vindt het gaaf ding Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Was je maar me buurman, ik vindt het gaaf ding Voor nen frisse Palm krijg je alles gedaan van mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Hoe diep gaat die maximaal??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Hoe diep gaat die maximaal??? 18 cm, een schoon lengte, heu diepte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Dat vermoeden had ik van die pint Ik vindt gewoon ook top dat als het echt je hobby is je gewoon lekker zo'n ding koopt voor je pre-verjaardag dat plezier en gemak moet je zelf gewoon gunnen en dat doe je goed.Je nieuwe kas was zeker voor je pre-kerst Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Ik leen er nu eentje van een kennis, die gaat wel 30 cm diep, maar je voelt inderdaad een week lang je armen niet meer. Bovendien vraag ik me af of er echt wel zo diep gefreesd moet worden. (zit ook te denken aan een pre-kerst ) is dat de TR 430 wat je daar hebt Bor?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Inderdaad die is het Geedee.15 à 18 cm is diep genoeg. Dit jaar niet op reis geweest, dus kan ervan af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 18 cm diepte is mooi Bij ons op het volkstuin complex frezen ze de tuin voor een paar euro maar dan net als bij geedee ongeveer 25-30 cm diep Is je kas ook al binnen bors? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Serre was 3 à 4 weken, zaterdag zijn er al 2 weken voorbij.Kerst valt vroeg dit jaar Zelfs nog voor mijne verjaardag Komend weekend breek ik de grote zelfgemaakte serre af, daar komt dan de nieuwe. Ga morgen eens meten hoe diep ik in feite gefreesd heb, had op volle diepte gezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Super zeg,gave machine en bespaart je veel spierpijn denk gr jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 super mooie machine wij hebben ook zoeen maar dan een wat oudere.Heb je er ook andere dingen bij als een frees, wij hadden ook een ploeg en een maaiertje Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted October 19, 2011 Author Share Posted October 19, 2011 Heb er enkel een frees onderstaan, denk niet dat ik er accesoires voor nodig heb.Weet zelfs niet of ze er zijn.Mijn rijen aardappelen staan loodrecht op een tuinmuur, dus aanaarden kan dan niet, dat valt dus al af een aanaarder. Trouwens dat aanaarden duurt een 15 min met de rijf, voor 4 rijen, s'morgens zeer vroeg, dan staan de aardappelplanten met hun armen (bladeren) omhoog en dat werkt makkelijker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Ja ik had je fotos van je tuin gezien, heel mooi hoor . ik had dit jaar gen aardappelen maar wil er volgend jaar weer mee beginnen, dan kan ik onze frees ook goed gebruiken Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts