pet Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Bij het opruimen van wat kasten, vond ik nog een oude handkoffiemolen.Kan ik daar nog wat handigs mee (maken)? Koffie malen we eigenlijk niet zelf, maar kan ik er wat anders mee malen?Maïs? Pitten? Ik heb eigenlijk geen idee, maar wil hem ook niet zomaar weg doen.Iemand een idee? Quote
geedee Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Als je hem toch niet gebruikt, zou ik gewoon een wat (droge) mais ermee malen. Volgens mij is een koffieboon net zo hard als mais. Quote
greetje11 Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Je kunt er ook gedroogde kruiden mee malen. Quote
Borsalino Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Vroeger toen ik nog ging vissen maalde ik daar alles mee.Kempzaad ging er prima mee. De rest weet ik niet meer, is te lang geleden. Zie wel in gedachten nog mijn overgrootmoeder ermee tussen haar benen mee zitte te draaien. Quote
Guus D Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Mais kun je er prima mee malen, heb ik ook gedaan, je kunt er ook granen mee malen. Quote Omdat het kan.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.