Ga naar inhoud

Achtergrond kleur / afbeelding

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een weekje vrij genomen en heb gisteren en vandaag het forum weer eens wat bijgewerkt.

O.a. heb ik de achtergrond van het forum wat gewijzigd van saai grijs naar een wat attractiever en moestuin gerelateerd.

Nu heb ik jullie mening en tips nodig, allereerst is dit een leuke achtergrond? En welke kleur zou de lucht boven de grond moeten zijn (zie poll poll verwijderd)?

Keuze is lichtblauw geworden

Momenteel staat de blauwe kleur ingesteld als achtergrond, de afbeelding moet nog wat geoptimaliseerd worden maar als je het live wilt zien moet je even je cookies verwijderen.

Geplaatst:

Hallo Jorieke,

Nee ligt niet aan je beeldscherm. Om twee redenen: ik weet nog niet hoe ik het forum iets smaller maak, maar dat het wel verder mee schaalt als je browser scherm kleiner of groter maakt. En de tweede reden is omdat de wortel de enige geschikte en getekende groente was die ik gisteren kon vinden. Ik zal vanavond laat nog wel eens wat uitproberen.

Geplaatst:

Ik heb het advies van jorieke (bedankt) ter hand genomen en toch besloten wat meer van de achtergrond afbeelding te tonen. Ik heb de forum breedte van 100% naar 80% gezet om dit mogelijk te maken. Nu komt de blauwe achtergrond ook wat meer tot zijn recht.

Nu nog wat variatie aanbrengen met verschillende groenten... Maar tot op heden nog geen geschikte afbeeldingen gevonden, ik blijf zoeken.

Tips over deze wijziging? Of andere wensen? Laat het even weten via dit topic of via de mail: [email protected]

Zo kunnen we het nieuwe seizoen helemaal goed beginnen.

Geplaatst:

Ik ben dik tevreden met de lay-out, alle respect voor dit forum.

De vele actieve leden zorgen ervoor dat de site levendig blijft.

Niets zo vervelend als een slapende site waar mensen vragen stellen die pas weken later beantwoord worden.

Wat mij betreft kun je rustig trots zijn.

Een kleine opmerking nog, ik gaf net een antwoord op een vraag en zag tot mijn verbazing 1.10 bij de tijdsaanduiding staan. Ik denk dat de site nog op zomertijd staat want het was echt pas 12.10 uur.

Geplaatst:

Bedankt Jos. Als het goed is staat het forum zelf niet meer op zomertijd. Alleen vreemd dat dit bij jouw profiel niet automatisch uitgezet is.

Je kan het goed zetten bij: Gebruikerspaneel > Foruminstellingen > bij de een na laatste regel staat 'zomertijd is in gebruik' : veranderen in nee.

Geplaatst:

Dank je wel ik heb hem aangepast.

Nu denkt mijn vrouw tenminste niet meer dat ik nog tot diep in de nacht op het forum zit.

• 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...