appelvrouw Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Jij mag niet meer meedoen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
LucV Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Geplaatst: 3 december 2011 @lombok en anderen: met nog enkele dagen te gaan: knolvenkel is inderdaad het antwoord op de eerste vraag / foto. Maar daarmee ben je er nog niet. Met dit antwoord dien je de volgende aanwijzing te vinden op het forum. Waar je de tweede aanwijzing kunt vinden met behulp van dit antwoord staat al grotendeels vermeld in de vraagstelling van de startvraag. @dvdmeer: ik kon het priveberichtje niet terug vinden maar volgensmij verdien jij de credits van het idee voor een speur/puzzeltocht?! Het heeft wel wat tijd gekost om zo'n speurtocht echt werkend samen te stellen maar erg leuk idee wat we zeker in de toekomst nog een keer gaan doen. Voor allen: nieuwe ideeën voor volgende prijsvragen (of wedstrijden?) zijn welkom (wel via een prive berichtje). Quote
dvdmeer Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 @dvdmeer: ik kon het priveberichtje niet terug vinden maar volgensmij verdien jij de credits van het idee voor een speur/puzzeltocht?! Het heeft wel wat tijd gekost om zo'n speurtocht echt werkend samen te stellen maar erg leuk idee wat we zeker in de toekomst nog een keer gaan doen. Klopt inderdaad. Maar de uitvoering ervan is zeker goed gedaan. Top! Quote
Koert Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Ik ben er klaar voor:Mijn winkelmandje is al vol, hoef alleen nog maar de code in te vullen! Quote Even a broken clock is right twice a day
Olive Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Dat winkelmandje vullen heb ik meestal ook niet zo veel moeite mee nee. Quote If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
geedee Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Kan de code niet lezen Koert.....zet er eens een grotere afbeelding op.... heb trouwens 2 codes nodig , denk ik Quote
Koert Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Quote Even a broken clock is right twice a day
geedee Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Bij deze is de winnaar dus bekend gemaakt zal m eerlijk met je delen Quote
Koert Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Was weer een super prijsvraag Luc en assistente Alleen de volgende keer mijn naam even op een ander gekleurd papiertje schrijven is wat makkelijker met trekken!!! Quote Even a broken clock is right twice a day
Rantje Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Was weer een super prijsvraag Luc en assistente Alleen de volgende keer mijn naam even op een ander gekleurd papiertje schrijven is wat makkelijker met trekken!!! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Koert Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Of had je dat juist al gedaan om te zorgen dat je mij niet zou trekken? Quote Even a broken clock is right twice a day
wouttie75 Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 Hele leuke prijsvraag, alle winnaars gefeliciteerd Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.