Ga naar inhoud

Prijsvraag: Win een cadeaubon van BetereTuin.nl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@lombok en anderen: met nog enkele dagen te gaan: knolvenkel is inderdaad het antwoord op de eerste vraag / foto. Maar daarmee ben je er nog niet. Met dit antwoord dien je de volgende aanwijzing te vinden op het forum. Waar je de tweede aanwijzing kunt vinden met behulp van dit antwoord staat al grotendeels vermeld in de vraagstelling van de startvraag.

@dvdmeer: ik kon het priveberichtje niet terug vinden maar volgensmij verdien jij de credits van het idee voor een speur/puzzeltocht?! Het heeft wel wat tijd gekost om zo'n speurtocht echt werkend samen te stellen maar erg leuk idee wat we zeker in de toekomst nog een keer gaan doen.

Voor allen: nieuwe ideeën voor volgende prijsvragen (of wedstrijden?) zijn welkom (wel via een prive berichtje).

Geplaatst:

@dvdmeer: ik kon het priveberichtje niet terug vinden maar volgensmij verdien jij de credits van het idee voor een speur/puzzeltocht?! Het heeft wel wat tijd gekost om zo'n speurtocht echt werkend samen te stellen maar erg leuk idee wat we zeker in de toekomst nog een keer gaan doen.

Klopt inderdaad. Maar de uitvoering ervan is zeker goed gedaan. Top!

Geplaatst:

Ik ben er klaar voor:

show_image_in_imgtag.php?filename=resized%2FCadeaubon_____25_4ea028f6e4d58_128x128.jpg&newxsize=128&newysize=128&fileout=

Mijn winkelmandje is al vol, hoef alleen nog maar de code in te vullen!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Dat winkelmandje vullen heb ik meestal ook niet zo veel moeite mee nee.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

Was weer een super prijsvraag Luc en assistente Alleen de volgende keer mijn naam even op een ander gekleurd papiertje schrijven is wat makkelijker met trekken!!!

Geplaatst:

Of had je dat juist al gedaan om te zorgen dat je mij niet zou trekken?

• Jorg unpinned this topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...