Geplaatst: 15 mei 201411 j Lang heeeuul lang voor gespaard maar eindelijk heb ik hem Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 17 mei 201411 j was net bij de praxis om nog wat extra potgrond te kopen. Maar met wat kom ik nog meer thuis een kweekkasje. en 2 gratis planten die ze aan de straat stenen niet kwijt raakte kwam een verkoper buiten mee aan zetten. dus ik ben weer helemaal blij. het kweekkastje was van 18.00 nu 7,50 , en bij de Action een paar dagen geleden een leuke roze wasmand gekocht die ik ga gebruiken voor de bonen. Hier een aantal foto's
Geplaatst: 21 mei 201411 j Lang heeeuul lang voor gespaard maar eindelijk heb ik hem Als je die boeken leuk vind Loraine, is het kruidenboek van Ingrid Kropf zeker een aanrader.Zij geeft opleidingen. Geen goedkoop boek maar mijn bijbel, om zomaar te zeggen. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 21 mei 201411 j 2 boeken gekocht: The new self sufficient gardenerenthe new complete book of self sufficiencyBeide vsn John Seymour. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 21 mei 201411 j Vier rozenbogen......ideetje van Geedeetje! Heb je niet genoeg ruimte voor al je pompoenen, laat ze dan de hoogte ingaan! Maar ja, om nou voor de moestuin een aantal van die dingen aan te schaffen? Had al bij de kringloop gekeken, maar niks gevonden. Kom ik maandag bij de Action.....staan ze nieuw....voor 5.95Tja, toen kon ik het niet laten. Dus mijn kleinste pompoentjes mogen de hoogte in!
Geplaatst: 25 mei 201411 j Vier rozenbogen......ideetje van Geedeetje! Heb je niet genoeg ruimte voor al je pompoenen, laat ze dan de hoogte ingaan! Maar ja, om nou voor de moestuin een aantal van die dingen aan te schaffen? Had al bij de kringloop gekeken, maar niks gevonden. Kom ik maandag bij de Action.....staan ze nieuw....voor 5.95Tja, toen kon ik het niet laten. Dus mijn kleinste pompoentjes mogen de hoogte in! Van welk materiaal gemaakt?
Geplaatst: 25 mei 201411 j Holland: van dat groen gespoten lichte metalen buisjes. MAAR: ongelooflijk slappe dingen. Niet te gebruiken, werkelijk, daar blijft nog geen roos ophangen. Dus terug gebracht! Verwachting was al niet zo hoog, kan ook niet voor dat geld, maar dit was wel heel erg troep!
Geplaatst: 25 mei 201411 j Ok duidelijk. Jammer inderdaad maar eerlijk gezegd wel te verwachten voor dat geld inderdaad Ps. heb laatst nog een grote in stukken gezaagd en naar het oud ijzer gebracht Niet aan gedacht hier te melden, moest ff snel snel weg 25 mei 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 25 mei 201411 j Nieuwe hoedjes voor op de tuin, piratenhoedje begint aardig oud te worden, voor het luttele bedrag van 2 euro per stuk!!
Geplaatst: 29 mei 201411 j Vroeg je bedje uit op je vrije dag heeft zo zijn voordelen: op de Geranium markt een rode kruisbes op stam en zonder doorns gescoord , en verder 3x spruitkool, 1x rode kool, 1x witte pompoen, 1x artisjok, 4x knolvenkel, 1x meloen Charentais (zitten er twee in het potje maar samen dus durf ze denk ik niet te splitsen), bloed zuring en een mooie klimroos helemaal gelukkig! nu hopen op goed weer dit weekend, kan ik alles planten. "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 5 juni 201411 j Net een bestelling gedaan bij 123zaden.nl, m'n eerste keer bij die leverancier c: Zoals altijd wanneer ik 'maar een paar' zaadjes wil bestellen, ben ik volledig ontspoord 1 x 123zaden Topselect - Bosaardbei Regina (circa 300)1 x 123zaden Topselect - Lollo Rossa (circa 1.800)1 x 123zaden Topselect - Salie (circa 60)1 x 123zaden Topselect - Tatsoi (circa 500)1 x 123zaden Huismerk - Mini Belle geel (15)1 x Accessoires - Kleine Plastic Labels (20)1 x Accessoires - Grip zakjes - 40 x 60 mm1 x 123zaden Topselect - Basilicum Ruffles (circa 1.400)1 x 123zaden Topselect - Citroengras (circa 400)1 x 123zaden Topselect - Alpina Blue (circa 175) En er dan wegens hun aktie bij gekregen:1 x Dwergmargrietjes: premium zakje Ik heb nog nooit wat bij deze mensen gekocht, dus ben wel benieuwd |D Had er en der al goede dingen over gehoord.
Geplaatst: 5 juni 201411 j Ja, ze hebben daar veel te veel leuke dingen Bij de Action:- 4 wasmanden - 16 kleinere bakjes om o.a. paprikaplanten in te zetten - 5 blokken van dat kokosspul waar je een soort potgrond van maakt - een tuinklauwtje - een tuinslangkoppelset die niet op mijn kraan blijkt te passen terwijl het wel de goede maat zou moeten zijn die van de Gamma paste ook al niet En nog zo het één en ander wat niet voor de tuin is.
Geplaatst: 6 juni 201411 j haha. Nou nee. Tot nu deed ik mijn 90 meter hagen om en tussen mijn tuinen óf met de hand, of ik leende een dagje de benzine-motor-heggeschaar van de hoveniers.Maar ik moet tot mijn schaamte bekennen, dat dat ding gewoon te zwaar is voor mij, om er lang mee de heg te scheren. Ding is loeizwaar. Leuk voor de jongens, maar niks voor mij. En maakt me daar een pokkeherrie ! Nee, niet echt lekker werken voor mij.Een tuinbuurman heeft deze op accu. Ding werkt een 3 kwartier, en daar doe ik bijna alles mee dan. De korte hagen doe ik dan een andere dag.145,- wel. Maar goed. Ik ga niet op vakantie.
Geplaatst: 6 juni 201411 j Andere aankoop deze week : Angelica gigas ( Engelwortel )Nooit eerder gehad en altijd al willen hebben. Je hebt zo af en toe van die dingen van Ohhh ja. die wou ik ook nog es heel graag proberen :Ook goed te gebruiken bij recepten en kokkerellen.
Geplaatst: 6 juni 201411 j Dat's is een mooie ,ik heb de groene staat te pronken.In de groente tuin.Maak je recepten van de engelwortel?? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 6 juni 201411 j Gisteren bij de Aldi een witte druif gekocht was maar 3 euro en er zat al een mini trosje aan.Naam staat erop maar weet ik zo niet meer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.