Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Bijna jarig...

Featured Replies

Geplaatst:

HARTELIJK GEFELICITEERD !!!!!!!!!

net te laat topic ontdekt om Emoe op je verlanglijst te zetten, nuja dan maar emoes onder de kerstboom.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Aijai wat een eer Jorieke! Hans die post in de babbeltuin

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Dat jullie het maar wel even in de gaten hebben hoe speciaal

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Geplaatst:
  • Auteur

Niet om de rest een schuldgevoel aan te praten hoor ( ), maar ik kreeg een vet lief cadeau van jootje! Een zware doos, met allemaal gave oude beugel-weckpotten! En een lief kaartje er bij, met een varken er op!

Alle potten netjes verpakt in kranten Echt super lief!

Van Joep heb ik een hele gave spitvork, en een mooie brede spade gekregen. Voor achterop het land. Dan zit je daar nooit zonder gereedschap!

Mooi met een doorlopend stuk van rvs (!), zodat ze niet snel breken daar. (daar zijn al een stel scheppen van ons geknakt, vandaar )

En mijn schoonouders kwamen aan met 2 fruitbomen! En er komt nog een derde (een speciale soort, die niet bij die kwekerij te krijgen was).

We hebben ze ook meteen in de grond gezet (MET de nieuwe spade ) Een pruim ( reine claude d'althan , al zie ik verschillende kleuren pruimen als ik dat google. Ik zal morgen nog even beter op het kaartje kijken. De pruimen zijn straks roze/paars) en een mirabelle (mirabelle de nancy).

Echt super!

Geplaatst:
Een pruim ( reine claude d'althan , al zie ik verschillende kleuren pruimen als ik dat google. Ik zal morgen nog even beter op het kaartje kijken. De pruimen zijn straks roze/paars) en een mirabelle (mirabelle de nancy).

Echt super!

Mooi Jorieke! Ga je straks ook eau de vie maken ?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd, als je nu al verschillende kleuren ziet is het vast een geslaagde verjaardag

Geplaatst:

zo lekker verwend zeg.

Geplaatst:

Gefeliciteerd Jorieke!

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

Gefeliciteerd! Ik zat er nog aan te denken om je wat zaden te sturen, maar ik denk dat je heel veel dingen al hebt dus ik vond het moeilijk om een keuze te maken. Dus ik heb een klein cadeautje naar je gestuurd , kijk maar in je inbox van het forum.

Geplaatst:

En bedankt Koert; voor de 2 toffe dagen

Mag ik er dan nog 2 aan toevoegen?

Beter laat dan nooit...

en ja, ik weet een zwak excuus maar om redenen niet van gekomen.

X hoeveel?

Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?

Geplaatst:
  • Auteur

Afwasbak van Ikea: Check.

Grotere weckpotten met beugel, voor kleine beetjes wijn: Check.

Uienprikker/snijhulp: check.

Verschillende specerijen (witte en zwarte peperkorrels, kaneelstokjes, foelie, etc.): Check.

Handcreme van Ikea: Check.

Voedselthermometer: Check.

En zo nog wat handige dingen, en ook leuke dingen! Mooi oud boekje met mooie tekeningen van planten in de wintertuin. En een deurstop in de vorm van een rode uil (maar dan guitig, niet levensecht ) en... ehm... kiemzaden (mosterdkers en basilicumkers).

Al met al flink verwend dus!

Geplaatst:

Mooi! Die voedselthermometer, is dat voor in vlees, of hoe moet ik me dat voorstellen? IK check de melk altijd met zo`n lang dun glazen ding, eigenlijk voor wijn bedoeld, ik ben altijd bang dat ie breekt..

Geplaatst:

Kijk die moet ik ook. Moet ik weer naar IKEA..dat haat ik( niet alleen daarvoor hoor, ze hebben ook gekke kerstlampjes op led)

Geplaatst:
  • Auteur

Nou ja, ze hebben ze denk ik bij bijv. Brouwmarkt ook wel. Of een andere kookwinkel. Maar Ikea heeft ze voor een zacht prijsje, en zo op het 1e gezicht lijkt hij beter dan de meeste thermometers die ik al in handen heb gehad. (heb vaak staan dubben in winkels).

Geplaatst:

Brouwmarkt is een goede tip..die zit in Almere toch?(Ik keek even) Juist, dat is dus een makkie. Als je tijd hebt om een foto te maken dan kan ik ze vergelijken..kan ik altijd nog besluiten om naar de Zweedse woongigant te gaan..ze hebben wel lekkere zoute krabpasta en râkköst...

Geplaatst:

OK dank, ik ga verder op snor. En nu naar buiten..de zon schijnt zowaar!

Geplaatst:

vet te laat, maar toch nog een welgemeende

van Harte Gefeliciteerd Jorieke !!

Hiep Hiep Hoeraaaaaaaaaa

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Ik heb ook al een hele tijd deze van Ikea. Voor zijn prijs héél goed.

Voor vlees prik ik het "naaldje" in het vlees. De draad is lang genoeg om het toestelletje dan naast de oven te leggen en er gaat een biep als de ingestelde temperatuur bereikt is, simpel. Ook geweldig handig als je dus onverwacht een kant en klare, zelfgemaakte diepvriesschotel gaat opwarmen. Je kan dan de temperatuur van de oven bijstellen navenant je schotel's al behaalde warmte.

Hubbie gebruikt deze ook als keukenwekker maar ik ben geneigd om daar mijn gsm voor te gebruiken maar het zit er wel bij in... en dat allemaal: zoals jullie zeggen voor een prikkie

Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?

Geplaatst:

Wat aan de late kant, maar toch nog gefeliciteerd Jorieke!

Je hebt leuke kado's uitgezocht en gekregen. Mooi dat je ze goed kan gebruiken.

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.