Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Calendula roze soorten


Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Ik ben op zoek naar Calendula Strawberry blonde (roze achtige soort, iets andere roze variaties sta ik ook voor open, maar deze zoek ik specifiek) Ik kan ze tot nu toe alleen vinden in het buitenland (deels ziet het er niet zo betrouwbaar uit en deels hele hoge verzendkosten.) Heeft iemand ze toevallig zelf vermeerdert die zaden wil verkopen (of ruilen als ik iets heb dat je leuk lijkt), of iemand de gouden tip waar ze te vinden zijn? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jootje Haha, ja dankje, die ken ik en heb ik als backup optie (had ik er even bij moeten zetten.)  Voor mij valt die onder "buitenland" (vorige verzending uit Belgie ging helaas niet helemaal soepel...) 😅

 

@Amrutten Sarcastisch of..? 😝 Met hoge verzendkosten bedoelde ik vooral de 15-20 euro bij andere sites waar ik op kwam, maar 7 euro voor 1 zakje zaad totaal vind ik wel een beetje jammer als het anders kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later ...
Op 19-1-2021 om 15:28, Sand&Oak zei:

 Voor mij valt die onder "buitenland" 

 

Dat is het voor de Nederlanders natuurlijk ook! Maar Hier in elk geval goede ervaringen met de nieuwe tuin, voor dit seizoen ook alweer 2 keer besteld en met een dag of 5 geleverd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Vastone, Uiteindelijk heb ik er toch bestelt, want vond het aanbod toch wel heel erg mooi dus heb gewoon een grotere bestelling geplaatst. Prachtige kwaliteit zaden en inderdaad snel en netjes verstuurt! Helaas he ik ze te laat ontdekt want na dit jaar stopt deze winkel ermee. Maar ben toch erg blij met de bestelling die ik nog heb kunnen doen!

 

@EdelSpint Die ken ik niet maar ga ze meteen opzoeken. Ik zag ook een foto voorbijkomen van een perongelijke kruising tussen een roze en oranje soort en dat was echt magisch (afwisselend roze en oranje kroonblaadjes, echt heel erg mooi!) dus heb wat projectjes om uit te proberen met mn nieuwe soorten! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...