Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren dinsdag is de glazen serre geleverd, gemaakt van oud onderdelen en nieuwe onderdelen.

Dak en glas is gebruikt en onderbouw is nieuw.

Morgen donderdag begin ik met de fundering te plaatsen, zou stom zijn als ik met het dak zou beginnen

Opbouw zal ik foto's van maken.

Supporters zijn welkom indien vergezeld van nen bak frisse Palm, helpen mag ook anders is de Palm voor mij alleen

Geplaatst:
Tomaten-meloenen-komkommers-pepers-paprika-sla enz...............

ik had vernomen dat sla kweken id serre niet zo goed is omdat alles te vlug gaat en de bladeren harder zijn ofzo..

Geplaatst:

Wow, wat een oppervlak! Dat wordt een fijne volgend seizoen...

Zouden er kassen waarin je een perceel kan huren, zoals een volkstuin? Dat zou gaaf zijn... Toch als je in de stad woont...

Geplaatst:
Vandaag niet veel kunnen doen.

En morgen hebben we een feestje, dus weeral niet veel doen dan

Dan haal ik de palmkes maar weer uit de frigo...

Geplaatst:

Vandaag niet veel kunnen doen, had al maar enkele uurtjes en tot overmaat van ramp een hoop kijkers gehad, die houden je ook nog van je werk.

De onderbouw staat als een huis, rotsvast.

img0601kw.jpg

img0602ht.jpg

img0603ra.jpg

img0604f.jpg

Geplaatst:

model lijkt me tof in Belgie werken jullie vaak met schuine zijwanden waar wij rechte zijwanden maken.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Nee niet echt, de meeste zijn met rechte wanden.

Maar ik wilde er eentje met schuine wanden om in het schuine gedeelte de watermeloen extra plaats te geven en voor de tomaten enzo groot zijn er nog wat sla enzo te zetten.

Vandaag een stukske van het dak gemonteerd en al 2 dakramen.

img0605j.jpg

img0606ta.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...