Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen!

Na verschillende jaren gretig meegelezen te hebben, vond ik het tijd om ook maar eens een account aan te maken. ;-)

Allereerst: ik ben Kim, bijna 30 jaar en woonachtig in Heusden (Belgisch limburg). Getrouwd met een wielerfanaat/freak en dus een paar jaar geleden ook maar een hobby gezocht als manlief fietsen was... Zoals zovelen hier eerst klein begonnen, jaar daarop wat groter... :-) Ondertussen kan ik mijzelf ook een freak noemen in de moestuindisipline. ;-)

Afgelopen winter eindelijk de knoop doorgehakt: een serre van 7,5 meter op 2,6 is een feit. Zalig!! De grote droom is om zoveel mogelijk zelfvoorzienend te worden qua groenten. 

De meeste dromen zijn bedrog zeggen ze, maar ik voel toch dat ik op de goeie weg ben! ;-)

20210327_121720.jpg

20210327_121754.jpg

20210327_121812.jpg

20200608_091443.jpg

20200904_113048.jpg

• Like 6
Geplaatst:

Wow, wat een prachtige kas. Mooier dan een carbonfiets met een heel laag gewicht, en waarschijnlijk net zo duur :) Ik heb een mountainbike en ik heb me vaak verwonderd over de gekte rond fietsen en accessoires die een paar gram lichter zijn, en ontzettend duur. Dan vind ik geld uitgeven aan een kas beter te verantwoorden. Welkom. 

• Like 1
Geplaatst:
Op 3-4-2021 om 22:54, fre3ke zei:

Wow, wat een prachtige kas. Mooier dan een carbonfiets met een heel laag gewicht, en waarschijnlijk net zo duur :) Ik heb een mountainbike en ik heb me vaak verwonderd over de gekte rond fietsen en accessoires die een paar gram lichter zijn, en ontzettend duur. Dan vind ik geld uitgeven aan een kas beter te verantwoorden. Welkom. 

Nou, ik heb zelf ook een gravelbike en snap de gekte wel een ietsie pietsie. Een kas is inderdaad even een investering maar brengt wel op termijn op he... In tegenstelling tot de hobby van de echtgenoot. Daar heb IK dus niks aan he! 😅  

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...