wiewint Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 hallo mensen, Ik heb een vraag over de rhododendron, jullie kan beter naar de foto kijken dan snap jullie het beter wat als ik het moet gaan uit leggen dan komt het niet goed. Van dit zit er maar een paar in.Is dit een ziekte of is er wat anders? Zo ja wat moet ik dan doen? ik hoor het wel van jullie. Quote ik ben woorden blind Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Had je de uitgebloeide knoppen eruit gebroken? (lijkt een nieuwe knop op steeltje...als je de oude erui breekt, vormt de plant voor de winter meer knoppen waar hij volgend jaar op bloeit.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiewint Posted December 4, 2011 Author Share Posted December 4, 2011 Had je de uitgebloeide knoppen eruit gebroken? (lijkt een nieuwe knop op steeltje...als je de oude erui breekt, vormt de plant voor de winter meer knoppen waar hij volgend jaar op bloeit.) bedankt voor je reactie. als ik goed hebt ik al bloemen er op laten zitten, maar het kan dat iemand anders er uit hebt gebroken. maar komt ik het laten zitten dat takje? Quote ik ben woorden blind Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 maar komt ik het laten zitten dat takje? ja dat kun je nu beter laten zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonnee Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 ik vind het juist wel prettig dat er hier een hoekje voor deze dingen is en dta ook echt gebruikt word zo leer ik er genoeg bij door hier ook mee te spieken want ook ik weet van veel andere dan moestuin planten , en er zijn stieken best wat moestuinforummers die naast moestuinkennis ook veel weten van sierplanten en bloemen mocht niemand het weten kan de vraagsteller altijd nog verder vragen op andere plekken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiewint Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 ja dat kun je nu beter laten zitten. oke dan zal ik het laten zitten.bedank voor jullie reactie's Quote ik ben woorden blind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Wellicht wordt je vraag hier ergens beantwoord: http://www.rhodovereniging.nl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts