Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij dat soort bogen zou ik wel nog 4 palen zetten (op elke hoek1) en zeker niet frame in grond duwen dat rot zo weg,

de pootjes of in beton gieten, of op stoeptegel zetten dat ze droog blijven.

Verder kun je best even tape voor je in elkaar zet over die smallere inschuif stukjes plakken dan zitten ze beter vast en schiet de boel niet steeds uit elkaar.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Ik heb ze vorig jaar gemist maar nu zijn ze er weer. De 'fameuze' kweekbakjes van de Action. Maat 38 x 25 x 19 cm . Prijs 2,99 euro.

68539-500-500-fit.png

Bij onze action waren die niet, ik heb dan toch maar die van de lidl genomen

Schrijffouten onder voorbehoud

Geplaatst:

ze waren vandaag uitverkocht bij de action hier...maar er zouden maandag nieuwe komen. dan moet ik er maar weer eens even kijken.

Geplaatst:
Behalve dat ie een euro duurder is zie ik weinig verschil?

hij is ook nog iets kleiner

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Deze week bij de Boerenbond (Welkoop):

*Vierkantemetertuin voor 15 euro i.p.v. 20. Ze hebben er voor 10 euro ook een bijpassend insectennet of bijpassende folietunnel voor (i.p.v. 13 euro).

*Aanbiedingen van potgrond, koemestkorrels, tuinaarde, e.d. Varieert (3 halen, 2 betalen - 2 voor 6 euro et cetera).

*Spade van Spear & Jackson van 32 euro voor 20. Ik ben hem vanochtend meteen gaan halen, want onze 12 jaar oude spade is gisteren door midden gebroken...

www.boerenbond.nl

Reveries of a Craftsy Garden Reader: http://craftsygardenreader.blogspot.com/

Geplaatst:
Die vierkantenmeter pyramide is léuk , prijzig ook

Ja, die heb ik maar niet genoemd, niet echt een aanbieding . Ik heb hem gezien in de welkoop en het zijn gewoon op elkaar gestapelde plankjes, er zitten niet eens bodems in en de kwaliteit van het hout vond ik ook niet denderend. Volgens mij is zo'n ding met wat wilskracht heel eenvoudig zelf te maken! Scheelt heel wat geld en ik denk dat hij dan ook langer meegaat.

Reveries of a Craftsy Garden Reader: http://craftsygardenreader.blogspot.com/

Geplaatst:

Wel is waar (nog) niet in de aanbieding, maar de Hema heeft weer spulletjes voor de tuin

Ik zag een kruiden kistje en sla kistje (8.95) bloemen zaden, potjes met peperzaden, tomaten zaden of aardbeien zaden.

En zoals de Hema dat kan zag het er allemaal weer erg gezellig uit

Geplaatst:

yups, allemaal naar de aldi volgende week woensdag!

ik ga voor de zaden...

dat zijn dezelfde zaden als vorig jaar...en daar zitten ook leuke groenten en kruidenzaden bij!

ik wil de zinnia en de zonnebloem!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...