Jorieke123 Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Iedereen de poll al ingevuld? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Nee ikke niet...ik kan pas een week of 6 van te voren (weekend-en zijn altijd een beetje moeilijk helaas) zeker weten of ik kan op de datum die gepland wordt ivm demente moeder en oppas daarvoor. Maar als ik t ff kan regelen, kom ik zeker dus leg me neer bij de meerderheid. (wil die spinaziesoep echt wel aan die anti-spinazie-mensen laten proeven )
Kruidje Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Ik ook niet. Ik kan het papiertje niet vinden waar een afspraak in die periode opstaat waar ik echt echt echt heen wil. En ik wil toch ook echt echt echt naar de moestuindag... Mag ik nog dit weekend uitstel a.u.b.? Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
simke Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Hoi ik ben nieuw hier op het forum wat ik graag wil weten is in welke regio deze dag plaats vind. Voor dat ik mij op geef. Het lijkt mij een leuk ieder om mee te doen maar het moet ook wel in afstand te doen zijn. Gr. Simke
Kruidje Geplaatst: 6 januari 2012 Geplaatst: 6 januari 2012 Zelhem bij Doetinchem, Achterhoek - ah, is dat Gelderland? Ze komen van heinde en ver. Misschien kan je met iemand samen rijden. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Heylane Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Ik lees al een poos mee op het forum, maar heb me nu toch maar eens aangemeld.De moestuindag klinkt wel erg leuk zeg. Als ik kan op de dag die jullie kiezen wil ik ook wel komen, het is alleen een beetje ver, maar daar kom ik dan wel overheen denk ik.Ik heb alleen niet zoveel bijzondere plantjes enzo. Ik vind het altijd zo jammer dat ik zoveel zaad overhoud als ik allerlei verschillende soorten koop. Ik doe dus maar gewoon simpele soorten en één van iedere soort. Ik heb wel een aantal geneeskrachtige planten (heemst, echinae etc). Die kan ik wel meenemen natuurlijk.
Kruidje Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Die geneeskrachtige planten zullen velen van ons wel leuk vinden. Leuk als je wilt komen (heb me vorig jaar na enig meelezen ook aangemeld op het forum omdat me de moestuindag zo gezellig klonk) Ik heb nu ook gestemd. Bleek dat ik alle dagen wel kon (tot nu tenminste) Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Jorieke123 Geplaatst: 7 januari 2012 Auteur Geplaatst: 7 januari 2012 Het ziet er nu naar uit dat het zondag 20 mei wordt. Zaterdag 2 juni iig niet. Tot nu toe dan. We maken tegen die tijd nog wel een vraag en aanbod topic voor de moestuindag. Dan weet je een beetje wie wat wel wil ruilen tegen wat. En ook: wie wat mee neemt aan eten/drinken.Ik denk dat we net als vorig jaar verder vrij weinig plannen. Door al het geklets en geruil en ge-eet is er amper tijd over. Vorig jaar kwam men rond 11 a 12 uur, en taaide om een uur of 4 a 5 weer af. Maar dat is wat mij betreft rekbaar. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
simke Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 Kan ik mij ook nog half april aan melden. Dan neem ik de datum voor lief. Ik kan het nu nog niet zeggen maar mij lijkt het leuk om te komen.Gr. Simke
JdS Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 @ Jorieke: ik heb al gestemd en ben zeker van plan te komen. Begrijp ik het goed dat het " bij jou" is?Heb er zin in en wil ook grag wat bijdragen (iets te ruilen, wat te drinken, of iets anders). Hoe horen we de precieze organisatie? Gewoon dit topis volgen of komt er een mailtje naar alle aanmeldingen? Groeten joost
Jorieke123 Geplaatst: 8 januari 2012 Auteur Geplaatst: 8 januari 2012 @Simke: Zeker! Dat kan ook. Deze peiling is gewoon zodat we in grote lijnen weten wanneer de meeste mensen kunnen. @JdS: De moestuindag is inderdaad bij mij. Niet omdat hier nou zoveel moois te zien is, of mijn moestuin er 1 is die iedereen gezien moet hebben (helemaal niet, is nogal een zootje en altijd in verbouwing). Maar we hebben er gewoon de ruimte voor. Er zullen nieuwe topics komen over het ruilen, over dingen meenemen (zoals vorig jaar bijv: plastic bestek, stoeltjes, dat soort dingen), en het adres natuurlijk. En ik moet nog even bedenken wat ik graag wil ruilen, vorig jaar een boel pakken suiker van iedereen gekregen/geruild, dat zou nu iets teveel zijn denk ik (de opkomst is vast groter dan vorig jaar namelijk) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Margareth Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Als ik kan op de gekozen datum wil ik ook graag komen... meerijden kan vanaf Belgie/Maastricht voor wie dat wil... (Geedee, appelvrouw, Jim?) En vorig jaar had ik zoveel gezaaid dat ik nu nog minikoolplantjes over heb die nog uitgepoot moeten worden ....
aardbeijim Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 Ik ben al weer even niet op dit forum geweest.Maar nu zie ik dit topic en zou dit jaar echt wel weer willen komen.Maar ik zie dat jos nog niet heeft geantwoord dus margareth dan kan ik misschien met jou meerijden?Alleen die datums ik weet het niet want ja ik zit ook met school Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Thessa Geplaatst: 22 januari 2012 Geplaatst: 22 januari 2012 ik heb gestemd hoor; 20 mei !is er nog iemand die uit noordholland die kant uit gaat ?kunne we samen gaan kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Nicolette Geplaatst: 22 januari 2012 Geplaatst: 22 januari 2012 Thessa ik kom ook uit Noord-Holland maar dan bij Haarlem in de buurt... ik zit erover te denken om te gaan als ik het met mijn gezin kan inpassen. Ikk kijk wel wanneer het is. Ik heb niet perse een voorkeur.
Eva Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 ik heb gestemd hoor; 20 mei !is er nog iemand die uit noordholland die kant uit gaat ?kunne we samen gaan Dennis misschien?
geedee Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Tja...het topic : Carpoolen voor moestuindag roept om geboren te mogen worden
Helly Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Ah, ik zie dat zondag 20 mei aardig op weg is om m 'te worden' Good things come in small packages
appelvrouw Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Ja, ik ga er al een beetje vanuit..voorbarig vast. maar ik kan dan wel We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Geplaatst: 30 januari 2012 Idd, de 20e mei heeft een flinke voorsprong. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Geplaatst: 31 januari 2012 Oh, dan kan Koert niet? Hoe is het eigenlijk met..... Frank vwl, BonnieF, Jasmin, Jos? Al wordt het zonder hen (en Koert?) ook al druk zat... zeker als iedereen ook nog iemand meeneemt Wie kan er op de 20e van Mei, en met hoeveel mensen kom je? Dan maak ik een lijstje die ik hier steeds even post. - Jeanne-gordijn- Appelvrouw - Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje Ik haal ook vast de minst populaire data weg uit de poll. Edit: Hahaha wat ben ik toch aan het klooijen! Hele poll 'leeg'... Gloeiende... Nou ja... dan roepen we nu 20 mei maar uit als MOESTUINDAG 2012!! *tegen mijn voorhoofd sla-poppetje* Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Simone Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Ga er vanuit dat ik ook kan komen !!! Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Helly Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 De 20e mei zijn wij ook weer van de partij! Incl. aanhang. Ik weet niet of zoonlief dan moet werken maar dat merken we pas begin mei (krijgt rooster 3 weken van te voren). Good things come in small packages
Aanbevolen berichten