Helly Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 *heeft pen en papier in de aanslag* Ok ik ben er klaar voor Jorg eehm Borsalino Good things come in small packages
Borsalino Geplaatst: 23 februari 2012 Auteur Geplaatst: 23 februari 2012 Ok hier gaan we; Neem 1 kilo mosselen per persoon en kuis ze en was ze Doe in een pot ajuinringen en witte selder is lekkerder dan groene, hierop de mosselen, kruiden met peper en zout en wat mosselkruiden Doe ondertussen in een hoge pan gesnipperde ui, een soeplepel per persoonDoe hierbij 1 klont look-kruidenboter per persoonEffe opbakken maar niet laten bruinenDoe er dan culinaire room bij volgens hoeveelheid personenLaten indikken Als de mosselen klaar zijn overscheppen in een pot zonder mosselvocht en overgieten met de roomsaus Smakelijk............................................ PS smijt je papier en pen maar weg, je kan dit ook afdrukken
dennislp Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 Ik zie geen palmkes... > Planten kopen? Doe het bewust!
Borsalino Geplaatst: 23 februari 2012 Auteur Geplaatst: 23 februari 2012 Daar worden de mosselen mee doorgespoeld, vis moet zwemmen..............................
Helly Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 PS smijt je papier en pen maar weg, je kan dit ook afdrukken Daar heb je nog gelijk aan ook! Maar dat klinkt niet als een teelttechniek of gaaf idee voor in de tuin. Alhoewel vis dat zwemt en een druppelsysteem me doet denken aan een aquaponic systeem Good things come in small packages
Borsalino Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 (aangepast) Vandaag een vrije dag, dacht lekker wat te kunnen doen. Kwam ik op de tuinen en al meteen iemand om zijn grond te frezen, dacht das een uurke werk. Stond erna weer iemand er om zijne grond te frezen.En erna weer iemand.En erna weer iemand. Totaal 4 tuinen van 250m² gefreesd, eigen werk is blijven liggen, zal voor morgen zijn. Morgen eerste werk wortelen zaaien 24 maart 2012 aangepast door Gast
sannie Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Toch wel een palmpje voor gevraagd hé?
Helly Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Of op z'n minst een kleine vergoeding Good things come in small packages
Borsalino Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 Nada, allemaal gierigaards............................
Helly Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Sluit je er zo'n muntjes automaatje op aan. Doet ie t alleen als je er een 'duitje' in doet Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Je moet dan toch wat asocialer worden hoor, het kan toch niet dat je de hele dag met andermans tuinen bezig bent? Je hebt zelf ook kilometers druiven, 100-en asperges, 40 vierkante meter bloemkool, etc. etc. te bewerken! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Borsalino Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 Jorieke ik kan dat niet, heb dat nooit gekunt nee zeggen. Alhoewel ik niet voor iedereen zou frezen, er zijn enkele die den boom inkunnen.bv De aarbei-moordenaar Muntjesautomaat, dan kan ik er elke dag rondellen uit halen
Helly Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Rondellen? Good things come in small packages
Borsalino Geplaatst: 24 februari 2012 Auteur Geplaatst: 24 februari 2012 Tis van metaal, rond met een gat erin, je steekt het tussen een bout en moer.
Nicolette Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Ja die vond ik vroeger tussen de parkeermetergelden in. Wat een ramp was dat altijd als dat 1x per week binnenkwam. Dan moest alles uitgezocht, gesorteerd en geteld. In rolletjes om weer naar de winkels te kunnen.
Borsalino Geplaatst: 25 februari 2012 Auteur Geplaatst: 25 februari 2012 (aangepast) Vandaag toch iets kunnen doen, een rijtje wortelen gezaaid en wat opgekuisd. Morgen beter is het zondag dan komt er meestal geen kat, kan ik de hele tijd voor mezelf werken.Was nog niet op de tuinen en weeral gevraagd om te helpen, waren de dames die spierkracht nodig hadden. In de serre gingen de automatische raamopeners al een beetje open, was 29° tegen de nok en 24° op 1 meter hoogte. 24 maart 2012 aangepast door Gast
jeanne-heijmans Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 zo dat is een lekkere temperatuur,staat er nu al veel in?
Borsalino Geplaatst: 25 februari 2012 Auteur Geplaatst: 25 februari 2012 Een rek met aarbeibakken, 2 etages.Wortelen die net boven komen alsook wat radijs.Erwten in potjes die boven staan en ook tuinbonen.Gezaaide prei.Sla in de aardbeibakken.Reservestekken van aardbeien. Voorts nog alles wat ik er als stockage heb in gezet en er nog dien ergens te verplaatsen, altijd plaatsgebrek in tuinhok. Een voorlopige werktafel.
Borsalino Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Geplaatst: 11 maart 2012 (aangepast) Druk druk druk, maar de Rode Eersteling steken enkelen hun rosse kopje al boven de grond.Ze waren plat afgedekt met vliesdoek.Heb er vliesdoek over bogen over gezet, anders groeien ze scheef!De tuinbonen gaan nu ook als een speer evenals de eerste sluimerwten.De ajuin geven hun eerste groenpuntjes bloot. 24 maart 2012 aangepast door Gast
Borsalino Geplaatst: 12 maart 2012 Auteur Geplaatst: 12 maart 2012 (aangepast) Stand van zaken met fotokes De aardbeien in de serre, Lambada-Elvira-Elliany en Sonata. De foliekappen over de aardbeirekken geplaatst. De Tuinbonen. De Gele Sluimerwten. 24 maart 2012 aangepast door Gast
Rantje Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Mooie foto's!!! En wat zien jouw aardbeien en geweldig uit zeg http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Borsalino Geplaatst: 12 maart 2012 Auteur Geplaatst: 12 maart 2012 Rantje, ik praat ertegen, allee is meer zeveren
Rantje Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Ik heb ze een foto laten zien hoe ze eruit moeten gaan zien, er zitten nu wel al nieuwe knopjes in, weet ik veel hoe het heet, nieuw leven zeg maar En met de vorst in de koude bak gezet, die 2 die niet bedekt waren hebben ook echt een achterstand. maar ik heb van Eva de Ostara stekjes gekregen, zelf bosaardbeitjes gezaaid en ik krijg nu ook een paar stekjes van een bosaardbeitje Maar als ik naar jouw planten kijk heb ik meteen zoiets van dat wil ik ook!!!!! Echt heel gaaf! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Borsalino Geplaatst: 12 maart 2012 Auteur Geplaatst: 12 maart 2012 (aangepast) Vandaag was het al 39° graden in de nok van de serre.27° op hoofdhoogte.21° op de grond. Met de automaten helemaal open en de grote dakvensters op de laagste stand. Dat doet natuurlijk ook iets. De buitenaardbeien die beginnen te groeien, was onder de folie 24°. 24 maart 2012 aangepast door Gast
Night Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 wow wat ziet alles er al mooi uit bij jou Schrijffouten onder voorbehoud
Aanbevolen berichten