Geplaatst: 3 december 201213 j ..ok dan, dus choc werkt beter dan axe...ff testen... ...gaat naar de gangkast waar nog heul veel chocletters liggen en hangt er een aan de werphengel...
Geplaatst: 3 december 201213 j Auteur We werden wakker met sneeuw..We zijn er niet blij mee, want de sneeuw zou pas vanmiddag komen en we hadden buitenwerk vanmorgen op het lijstje staan..houtjes inladen voor de stadsmensen zonder houtbos...Als het zo door-sneeuwt gaan we zonder hout naar huis. Ik ben wel blij dat ik mijn voormoestuin de afgelopen weken geheel voorzien heb van blad..je ziet nu dat de sneeuw er een extra mooi strak laagje van maakt, het lijkt me er lekker warm onder voor de piertjes en de diertjes We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 3 december 201213 j Hier denk minimaal 1uur lang natte sneeuw.. Maar niks wat bleef liggen > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 3 december 201213 j Vanmorgen hier een flinke bui met natte sneeuw gehad...het was gewoon waterkoud ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 5 december 201213 j Eerste échte overtuigende sneeuwvlokken (na gisteren wat mislukte pogingen tot sneeuwen) komen nú gestaag naar beneden zakken. Flinke vlokken! Wacht... ik zal eens even de camera uittesten op sneeuwgevoeligheid.... En er blijkt zélfs een "snow-instelling" op te zitten! (Foto boven is zónder gemaakt.) Edit:Ietwat later kon ik meerijden naar de moestuin... en toevallig ook weer een flinke sneeuwbui... Knoflookjes in de sneeuw...
Geplaatst: 6 december 201213 j hier wel 3 cm sneeuw, ik ga mijn ski's vast waxen voor in de duinen...
Geplaatst: 6 december 201213 j Hier in het hoge noorden ook sneeuw.Er gaat niets boven Groningen?Er ligt nu wel 10 cm sneeuw boven Groningen. Bij mij in de achtertuin, vanachter de pc gezien, nog vóór het sneeuwschuiven en vogels voeren: Vogels voeren, pindakaas in de bloempotjes bijvullen en strooisel nu niet op de bodem, maar in het voerhuisje: Open volière, vooral mussen en mezen komen af en aan 24/7.
Geplaatst: 6 december 201213 j Hier in twente een klein beetje sneeuw wat ook blijft liggen.Ik houd mijn hart vast voor wat er komen gaat, vannacht en morgenochtend.http://nieuws.weeronline.nl/totale-ontwrichting-tijdens-vrijdagochtendspits/
Geplaatst: 6 december 201213 j hier word morgen veel sneeuw verwacht eens kijken of het door zet .....
Geplaatst: 7 december 201213 j net naar het werk geglibberd, 3 keer aan een doodsmak ontsnapt (vlak voor de bus, op een stoeprand, bijna geschept door een niet schoongemaakte auto: "ik zag je niet" zei de kneus )gisteren nog even naar de aardbeitjes gefluisterd onder hun sneeuwjasje, ze hadden reuze pret en een rode kool gesneden voor de roze zuurkool.
Geplaatst: 7 december 201213 j hier met het openen van de rolluiken .was alles lekker wit ....... ziet er altijd zo mooi uit
Geplaatst: 7 december 201213 j Auteur Ik ben blij dat wij de weg niet op hoeven..hier in t Gooi een vet pak sneeuw...laten we aan de vogels denken en een stuk sneeuw wegvegen om er broodkruimels te strooien... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 december 201213 j Hier zijn maar een paar miezerige vlokjes gevallen. Er ligt nu minder sneeuw als gisteren.Maar... tja... het hóórt toch ook gewoon te sneeuwen in de winter??? Wat is daar dan extreem aan???De winter van 1978-1979... dát was pas extreem weer...!! Voor de vogels hád ik al wat gestrooid... zitten daar vanmorgen kraaien, roeken en meeuwen én zeemeeuwen de kleinere vogels weg te jagen (merels zaten beduusd te schuilen in de pruimenboom) om zelf met de buit te vertrekken. De kat durfde niet eens meer naar buiten....
Geplaatst: 7 december 201213 j Haha ook dat is niet zo bijzonder... grotere vogels hebben ook trek toch? En heb je flink grote stukken uitgedeeld, dan willen ze wel! Geef ze eens ongelijk?
Geplaatst: 8 december 201213 j swinters geef ik het slachtafval aan de kraaien en eksters hartjes lever .maagjes ze eten het graag ...
Geplaatst: 10 december 201213 j Sedert de kraaien hier de kuikens uit de stal kwamen halen, mag ik ze niet meer zo De sneeuw is hier al allemaal weer weg trouwens... 10 december 201213 j aangepast door Gast
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.