Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn minikersenboom zat dit jaar, net als vorig jaar vol bloesem. Op het etiket staat dat hij zelfbestuivend is. Helaas is hij vorig jaar al zijn vruchtbeginsels verloren. Dit jaar heb ik er opgelet of ik bijen zag, die waren er. Nu worden weer de steeltjes geel en vallen ze er een voor een af. Weet iemand wat dit is?

Ik zie dit jaar trouwens wel 3 kersen die iets gegroeid zijn

Geplaatst:

Als dit al een factor kan zijn: misschien is hij nog gewoon te jong om zoveel fruit te dragen?

Staat er nergens een kersenboom bij de buren? Als je 3 kersen ziet hangen is er bestuiving geweest, hoe weinig ook.

Geplaatst:

Het is een dubbele meikers, maar ik weet niet of dat echt een tas is of een groep. Er staan nog twee andere kersenbomen in de tuin, die een iets later waren maar nog wel voor een deel overlapten.

Dit is het boompje, hij is dus vrij klein, maar het is ook een patio ofzo. Hij staat wel al een jaar of vier in de tuin1a3c191fe8d644cb466e77384bd023c1.jpg

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Het klopt dat er niet een van de ideale bestuivers in de buurt staan, maar wel een andere kersenboom die voor een groot deel overlapte

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...