tine Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Ik heb er veel zin in. Veel meer zaden uitgezocht dan andere jaren, dit door uitbreiding van de moestuin en inspiratie door dit forum.Ik ga zaaien:andijvie geante maraichere sel natachababy leaf mixbiet cylindrabiet egyptische platrondebiet kogel bladmoes nameniabroccoli groene calabresechinese kool granaatcourgette black beautycrumolo verdegoldana goudbalgoudsbloemgroenlof poncho kamillekerstomaat rote murmelknolselderij dolvi prager reuzenknolvenkel solaris F1komkommer gele troskoolrabi delikatess blauwekropsla zomerdiamantlittle gemmais tasty sweet F1meiraap platte witte meimisticanza gemengde rauwkostoostindische kerspaprika sweet californian wonderpastinaak Javelin F1paarse peper (zaden gekregen weet niet hoe de naam is)pompoen uchiki kurirode peperrossa di chiogga roodlofradijs cherry belleramenas ronde zwarte winterrode eikebladslasavoyekool bloemendaalse gelesla saladin snijbiet gele witribbigestengelui ishikurastoksnijbonen supermarconistokslabonen neckerkoningintagetes bolerotomaat balkonstartuinkersveldsla verte de cambrai galawilde rucolawitte kool expreswinterwortelen Flakkesewinterposteleinzomerwortel juwarotzonnebloemen
Thessa Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 dat belooft wat, mooi ruim en overzichtelijk succes kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
tine Geplaatst: 27 december 2011 Auteur Geplaatst: 27 december 2011 Ik wil het voorzaaien in wc-rolletjes gaan proberen!
geedee Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Mijn handen jeuken ook! Ik heb een hele zak wc rolletjes gespaard n.a.v. de tip hierover op dit forum. Wat ga jij allemaal voorzaaien? en wanneer?
Menph Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Dat is nog eens een mooie schutting! Gebeitst?
tine Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Geplaatst: 28 december 2011 Menph het is fsc hardhout, niet gebeitst.Geedee ik heb het nog niet helemaal duidelijk want alle zaden zijn nog niet binnen. Mijn bestelling van van der Wal komt eind januari met de pootaardappels. Gebruik de tekst op het zakje om een planning te maken Ik begin denk ik eind januari/begin februari met de pepers daarna de witte kool express.
Bit Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 ziet er als goed georganiseerd uit hoor ! netjes. Hoe zit je op de zon ?
tine Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Geplaatst: 28 december 2011 De moestuin is op het noord-oosten, er komt genoeg zon in.
Helly Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Wow wat een mooie en nette ruimte in je achtertuin. En mooie schuttingen ook Good things come in small packages
Aanbevolen berichten