jeanne-heijmans Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 Nee heb even geen grotere pot, moet even wachten op moestuin dag,dan brengt Geedee haar potten mee. Quote
Eva Geplaatst: 9 april 2012 Geplaatst: 9 april 2012 ik lig eruit...poeslief heeft de laatste zaailing geknakt... Quote
geedee Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Eva, gewoon nieuwe zaaien en super warm zetten....haal je de rest makkelijk in Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Wow! Jij neemt geen risico hè... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nicolette Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Zijn maar 4 wedstrijd aubergines de andere zijn andere soorten Quote
greetje11 Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Die van mij zijn overleden. Geen idee waarom,van de week maar een nieuwe poging wagen.Of zou dat komen, omdat Jet en ik de wedstrijd van de radijsjes hebben gewonnen. Dat ik nu niet mee mag doen. Quote
Nicolette Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Die van mij zijn overleden. Geen idee waarom,van de week maar een nieuwe poging wagen.Of zou dat komen, omdat Jet en ik de wedstrijd van de radijsjes hebben gewonnen. Dat ik nu niet mee mag doen. Gewoon opnieuw zaaien nu t nog kan. Er hoeft er maar 1 de grootste te zijn en wie weet kweek jij die wederom Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Ja hoor gewoon doen, we gunnen het jou en Jet net zo goed Quote
manolito Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Ik had er een heel stel staan maar helaas zijn enkele plantjes overleden en sommigen bleven achter op de rest. Dit is mijn beste: Quote Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
geedee Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Die van mij staat al een tijdje in de kas.....groeit niet meer echt vanwege het koude weer....heeft zijn eigen privé kasje in de kas (een extra jasje voor de nacht ...benieuwd of ie dat gaat overleven....ik vind wel de kleur al uitzien alsof ie iets gehard is...de tomaten planten hebben ook donkerdere en stevigere stengels sinds ze in de kas staan. Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Geedee bij mij zo ongeveer hetzelfde, maar ik zie ze inderdaad wel sterker worden niet groter of zo. Quote
geedee Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Ja ik vond de nerfjes al aubergine kleurig lijken is wél een geruststelling...tenminste géén grasplantje dat per ongeluk voor aubergine is doorgegaan Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Of dat je denkt dat een paprika een aubergine is in mijn geval Quote
Eva Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Eva, gewoon nieuwe zaaien en super warm zetten....haal je de rest makkelijk in ik heb geen zaadjes meer...ik had alles in een keer gezaaid, en alles op twee na zelf vermoord. ik vergeet wel eens een plantje water te geven Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Of zou dat komen, omdat Jet en ik de wedstrijd van de radijsjes hebben gewonnen. Zoiets heb ik ook al gedacht Greetje ..mijn aubergines hebben de ene na de andere tegenslag gehad..en de mols-aarde werkt niet zo voor de aubergines als ik gedacht had.. ik heb toch nog wel 4 inieminie plantjes staan waarvan ik de foto nog maar even niet laat zien..misschien volgende week...Ik hoopte eigenlijk op jou om onze eer te verdedigen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
wouttie75 Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 te koop aangeboden: Goed doorwortelde Aubergine plantjessoort: Fengyuan Purpleaantal: 2 Omschrijving: Leuke Aubergine plantjes volledig biologisch dynamisch opgekweekt. Worden vaak gebruikt voor teeltwedstrijden. Prijs: Rond de 15 euro per stuk. of af te halen in Den Helder Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Nee dank je..de mijne gaat nog jullie plantjes wel inhalen zodra het heerlijke Franse voorjaar losbarst Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Let op!!!! Hier komt de concurrentie!!!! Ik heb nog zaadjes...ons bent zuuunig veel goedkoper dan die plantjes( ..... ....1 euro per stuk ( max. 1 p.p en op=op) ...aktie = geldig t/m 1-4-2012) en je kunt ze geheel naar eigen inzicht groot laten worden....(en vervolgens om zeep helpen en bij mij weer een nieuw zaadjes bestellen) Quote
Rantje Geplaatst: 11 april 2012 Geplaatst: 11 april 2012 Hier nog 2 iets kleinere zaailingen, speciaal tarief want zijn makkelijker te versturen Voor de mensen die het nog niet weten: Hét beste plantje koopt u natuurlijk bij Rantje! Even over de kleur, die van mij hebben vanaf het begin af aan al donkere nerven en stengels.Die van Manolito is mooi maar erg groen?Hoe komt dat? Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.