Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd Aubergine Fengyuan Purple 2012

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die van mij zijn overleden.

Geen idee waarom,van de week maar een nieuwe poging wagen.

Of zou dat komen, omdat Jet en ik de wedstrijd van de radijsjes hebben gewonnen.

Dat ik nu niet mee mag doen.

Geplaatst:
Die van mij zijn overleden.

Geen idee waarom,van de week maar een nieuwe poging wagen.

Of zou dat komen, omdat Jet en ik de wedstrijd van de radijsjes hebben gewonnen.

Dat ik nu niet mee mag doen.

Gewoon opnieuw zaaien nu t nog kan. Er hoeft er maar 1 de grootste te zijn en wie weet kweek jij die wederom

Geplaatst:

Ik had er een heel stel staan maar helaas zijn enkele plantjes overleden en sommigen bleven achter op de rest.

Dit is mijn beste:

img477834361334088916.JPG

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:

Die van mij staat al een tijdje in de kas.....groeit niet meer echt vanwege het koude weer....heeft zijn eigen privé kasje in de kas (een extra jasje voor de nacht ...benieuwd of ie dat gaat overleven....ik vind wel de kleur al uitzien alsof ie iets gehard is...de tomaten planten hebben ook donkerdere en stevigere stengels sinds ze in de kas staan.

pict235711851334091825.JPGpict235881841334091830.JPG

Geplaatst:

Ja ik vond de nerfjes al aubergine kleurig lijken is wél een geruststelling...tenminste géén grasplantje dat per ongeluk voor aubergine is doorgegaan

Geplaatst:
Eva, gewoon nieuwe zaaien en super warm zetten....haal je de rest makkelijk in

ik heb geen zaadjes meer...ik had alles in een keer gezaaid, en alles op twee na zelf vermoord. ik vergeet wel eens een plantje water te geven

Geplaatst:

Zoiets heb ik ook al gedacht Greetje ..mijn aubergines hebben de ene na de andere tegenslag gehad..en de mols-aarde werkt niet zo voor de aubergines als ik gedacht had.. ik heb toch nog wel 4 inieminie plantjes staan waarvan ik de foto nog maar even niet laat zien..misschien volgende week...

Ik hoopte eigenlijk op jou om onze eer te verdedigen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

te koop aangeboden:

Goed doorwortelde Aubergine plantjes

soort: Fengyuan Purple

aantal: 2

Omschrijving: Leuke Aubergine plantjes volledig biologisch dynamisch opgekweekt. Worden vaak gebruikt voor teeltwedstrijden.

Prijs: Rond de 15 euro per stuk. of af te halen in Den Helder

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Let op!!!!

Hier komt de concurrentie!!!!

Ik heb nog zaadjes...ons bent zuuunig veel goedkoper dan die plantjes( ..... ....1 euro per stuk ( max. 1 p.p en op=op) ...aktie = geldig t/m 1-4-2012) en je kunt ze geheel naar eigen inzicht groot laten worden....(en vervolgens om zeep helpen en bij mij weer een nieuw zaadjes bestellen)

Geplaatst:

Hier nog 2 iets kleinere zaailingen, speciaal tarief want zijn makkelijker te versturen

Voor de mensen die het nog niet weten: Hét beste plantje koopt u natuurlijk bij Rantje!

Even over de kleur, die van mij hebben vanaf het begin af aan al donkere nerven en stengels.

Die van Manolito is mooi maar erg groen?

Hoe komt dat?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...