Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Teeltwedstrijd Aubergine Fengyuan Purple 2012


LucV

Aanbevolen berichten

Mijn planten werden te groot voor de potjes waarin ze stonden dus heb ik ze gisteren naar ruimere potten verhuisd.

 

Deze keer zet ik bewust geen foto van mijn drie lievertjes want ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie de rest van de dag met een chagrijnig gezicht moeten rondlopen.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn planten werden te groot voor de potjes waarin ze stonden dus heb ik ze gisteren naar ruimere potten verhuisd.

 

Deze keer zet ik bewust geen foto van mijn drie lievertjes want ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie de rest van de dag met een chagrijnig gezicht moeten rondlopen.

 

Die van mij staat al in de volle grond....Ik had geen grotere pot meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn planten werden te groot voor de potjes waarin ze stonden dus heb ik ze gisteren naar ruimere potten verhuisd.

 

Deze keer zet ik bewust geen foto van mijn drie lievertjes want ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie de rest van de dag met een chagrijnig gezicht moeten rondlopen.

 

 

Nou wij kunnen wel wat hebben hoor, volgens mij ben je aan het bluffen

Kom maar op met die foto's

 

de eerst opkomer groeit een beetje vreemd, iemand een idee waarom? (een serieus antwoordt dan hé)

 

Misschien even verspenen en iets dieper in het potje zetten, ik denk te warm en scheef gegroeid door te weinig licht.

 

Je 2e plantje is misschien wel wat klein maar ziet er zeker niet slecht uit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een grotere pot ...gewoon in de huiskamer op de tafel.....is toch je hobby?!!! Andere mensen hebben er legpuzzels op liggen of een hoop hobbyspul om zelf kaarten te maken....dus....paar dagen zo'n pot op tafel.....gewoon de nieuwste rage kamerplant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij heeft nu een blaadje van 1,5 cm... Overal staat toch dat al je geen kas hebt dat je dan pas half maart moet zaaien. Ok, ik heb er ook maar 2de helft van februari van gemaakt en misschien staat het hier een beetje koel.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er goed bij Rantje.

@jeanne, je maakt prima kans hoor praat jezelf niks aan, als je ze gewoon op tijd over plant naar een grote pot en ze een zonnig plekje geeft komt het helemaal goed Nee ik snap het al je drukt jezelf in de underdog positie, heel slim

 

Mijn plantjes hebben nu 2 keer een week zonder water moeten overleven, dat doet ook geen goed een kurkdroge grond...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat gaat niet slecht hoor, ze zien er mooi en compact uit. n

Nu moet de groei er even inkomen, dat gaat best rap ineens!

Heb je niet een potje wat een klein tikkie groter is? Zou je zien dat ze weer aan de groei gaan beetje verse potgrond, nieuwe ruimte voor de wortels...

 

Maar ik vind het geen zielige dingetjes hoor, en het duurt nog meer dan een maand dat ze naar buiten kunnen zeg maar, dan nog even groeien...dus niks aan de hand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Jorg changed the title to Teeltwedstrijd Aubergine Fengyuan Purple 2012
  • Jorg unpinned this topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...