Geplaatst: 24 januari 201213 j Mocht het niet zo zijn,heb ik er nog wel over hoor. Hartelijk dank .Je kent het he .De kids willen ook echt alles zien en dan gebeurd er wel eens een ongelukje http://axelsmoestuin.weebly.com/
Geplaatst: 24 januari 201213 j Auteur Is het toegestaan om binnenkort nog enkele zaden bij te bestellen ? Mijn zoontje heeft namelijk perongeluk de potjes met zaden om ver gestoten Vervelend heidike, er zaten ongeveer 25-30 zaden in het zakje, hoeveel heb je er nog over dan?
Geplaatst: 24 januari 201213 j Ik heb er anders ook nog wel wat over. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 januari 201213 j Nu kijk maar,Jorieke heeft ze ook nog,stuur anders een pbtje en stuur ik ze op.
Geplaatst: 24 januari 201213 j Is het toegestaan om binnenkort nog enkele zaden bij te bestellen ? Mijn zoontje heeft namelijk perongeluk de potjes met zaden om ver gestoten Vervelend heidike, er zaten ongeveer 25-30 zaden in het zakje, hoeveel heb je er nog over dan? Zeker nog een 12 tal maar het is voor de zekerheid .Ik wil zeker toch een foto laten tonen .Ook heb ik ze geplant in zo van die kartonnen voorzaai potjes die je kan kopen in het tuincenter .Nu is het probleem dat het precies schimmelt .Loopt het dan allemaal mis ? http://axelsmoestuin.weebly.com/
Geplaatst: 25 januari 201213 j schimmel kán een probleem worden... wat je kunt doen is:de potjes vullen met aarde, vochtig maken en dan een minuut of 8 in de magnetron. zo dood je de sporen....laten afkoelen en de zaadjes erin zaaien
Geplaatst: 25 januari 201213 j Ik ga zaterdag de eerste zaadjes planten. Ben erg benieuwd of het wat gaat worden! blog/freggel/
Geplaatst: 25 januari 201213 j Met de deno methode kiemden ze hier sneller dan gewoon in de grond....maar geen idee wat die plant er zelf van vindt. Sneller = niet altijd beter
Geplaatst: 27 januari 201213 j Ja, ik doe ook mee Vier zaadjes , twee potjes.Lang voorgeweekt. In het weekend nog vier zaaien, maar dan in andere aarde. Met en zonder voorweken.Straks nog even folie erover deze potjes doen. Succes gewenst allemaal ! Bij deze nog een ( niet veel zeggende) FOTO ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 27 januari 201213 j Wat een leuke wedstrijd. 3 jaar geleden op puur geluk enorme aubergines gekweekt in de buitenlucht. De 2 rampenjaren die daar opvolgden vergeet ik maar even (verregend en te weinig aandacht) . Veel enthousiastelingen zijn al druk bezig de aubergines uit de grond te trekken, maar ik denk dat ik toch nog wel op tijd ben om een lange aubergine te telen. (Mooie soort trouwens) Luc ik meld me graag voor de buitenteelt wedstrijd aan. Ik stuur zo even een mailtje.
Geplaatst: 28 januari 201213 j Vandaag vier aubergines gezaaid. Ik heb de zaadjes zo uit het zakje in de potgrond gedaan, zonder eerst voor te weken. Over een paar weken zal ik er nog een paar zaaien. blog/freggel/
Geplaatst: 28 januari 201213 j Ik heb een zaailing met drie kiembladeren in een laag, is dat normaal?
Geplaatst: 28 januari 201213 j Heb ik ook wel eens met een peper. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 januari 201213 j Ok, hopelijk is het een voorteken dat ze extra lange aubergine's geeft
Geplaatst: 28 januari 201213 j De zaden vandaag binnengekregen. Supersnel!! Kan eigenlijk niet wachten, maar doe het toch maar wel. Denk dat ik nu te vroeg ben met voorzaaien voor de buitenteelt.
Geplaatst: 29 januari 201213 j Helemaal gelijk Jeronimo, ik zou zeker tot Augustus wachten met zaaien ! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 29 januari 201213 j Helemaal gelijk Jeronimo, ik zou zeker tot Augustus wachten met zaaien ! minstens! Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Geplaatst: 29 januari 201213 j Helemaal gelijk Jeronimo, ik zou zeker tot Augustus wachten met zaaien ! minstens! De STRIJD is gestart. Bedankt voor de tips Waarschijnlijk ga ik wel ietsje eerder zaaien.
Geplaatst: 29 januari 201213 j haha, hier groeien ze ook lekker, ik wacht nog even met de tweede zaaironde, hoofdzakelijk omdat ik nu al ruimte tekort kom onder de lampen Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Geplaatst: 29 januari 201213 j ik wacht nog even heel traditioneel tot half februari, dat werkt voor mij met aubergines het beste
Geplaatst: 30 januari 201213 j Met de deno-methode is het toch gelukt om ze te laten kiemen. Ik heb ze vandaag in de grond gezet (vergeten een foto te maken). De zaadjes direct in de grond doen nog niets, ik denk dat het nog te koud is in de keuken. (en de vensterbank in de kamer begint vol te raken).Met de volgende wacht ik dus maar tot het wat warmer is
Geplaatst: 30 januari 201213 j Wat een marteling, kun je wel, ze zo nakend laten liggen op een keukenpapiertje en dan ook nog een foto maken. Ik ken de deno methode verder niet zo goed hoor en het is zeker geen commentaar maar er staat me iets van bij dat je het zaadje in de grond legt zodra het kiempje zichtbaar is. Dit zijn al bijna hele (maar kromme ) plantjes 30 januari 201213 j aangepast door Gast
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.