manowar Posted June 22, 2021 Posted June 22, 2021 Hallo allen Ik ben op zoek naar de blauwe druif Vera. ik heb ruilmateriaal of ik wil hem ook kopen. groetjes Quote
Roland Posted June 23, 2021 Posted June 23, 2021 Daar heb ik wel stekjes van. In de winter stekmateriaal en nu heb ik kleine bewortelde plantjes. Quote
Judi Posted August 20, 2023 Posted August 20, 2023 Hallo, Heeft er iemand stekjes van de druif Vera? Groetjes Quote
MSDG Posted August 20, 2023 Posted August 20, 2023 @Rolandkan je er wellicht aan helpen deze winter. Ik kan ook wel stekken na de snoei, maar het is dan een eenjarige scheut die niet zo dik zal zijn nog. Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
EdelSpint Posted September 2, 2023 Posted September 2, 2023 Ik zou ook wel wat (winter)stekjes van je willen! Wat is een goed moment en wat vind jij zelf van deze druif? Fruitlent beoordeelt haar als ZEER GOED, scoort goed op alle punten behalve afwijkende groei Quote
Recommended Posts