Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid/geplant? (seizoen 2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als kiemgroente in een jampot in de week gezet (vanaf morgenochtend twee x per dag spoelen)

Broccoli, rode kool, fenegriek, koriander,radijs,alfalfa en zonnebloem.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Ik heb op 4 december paprika en tomaten gezaaid,die staan er[tot nu toe] er heel mooi bij. Vandaag heb ik de winter poot uien,in de volle grond gedaan,wortels gezaaid in de koude kas, de wedstrijd aubergine heb ik van de week gezaaid, en binnen heb ik ook sla de meikoningin gezaaid vandaag, zo gauw als ze goed hanteerbaar zijn gaan ze ook de koude kas in. En toch zeer eigenwijs ook 2 komkommers zaaien, morgen,lukt het niet dan doe ik het in de juiste maand. Allemaal afwachten gewoon proberen.

Nou Jeanne...een vd 1e berichten in dit topic...... dus je hebt nu geen paprika gezaaid nog?.....

Geplaatst:

En Jeanne... die kiemgroenten kan jij ook gewoon binnen kweken toch? Helpt goed tegen de moestuin-ontwenningsverschijnselen...

Mijn eerste bak is al leeggeknipt en opgegeten, tweede bak met tuinkers staat vol en is al aangebroken, de derde bak met tuinkers en rucola heb ik vandaag gezaaid en staat op de verwarming met een lampje erop.

Bínnen 8 uur is er al beweging te bespeuren bij de tuinkers ...

img116069471355888580.JPG

Geplaatst:

Een appelboom geplant, een Russische Druifappel. Meegenomen van de werktuinen en geplant in mijn eigen tuintje achter het huis. Het ras kan ik niet zo goed thuisbrengen, er hing een kaartje aan met Duits klinkende tekst: Virginischer Rosen Apfel (als ik het goed lees, kleine letters met een dikke viltstift). Ook is er niet veel te vinden op internet. Maar een zacht-zure vroege appel en een sterk gewas is alles dat ik kan vinden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...