Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je vandaag gezaaid/geplant? (seizoen 2012)


geedee

Aanbevolen berichten

@borsalino

nee, gewone bollekes maatje 10/11, 4 weekjes in de koelkast in de groentenla en dan ongeveer 6 weken in potten in de vorstvrije koude kas, tot er spruiten zijn van 4 cm.

Dan naar binnen en hopelijk bloemen met kerst...uhm, ik doe dit wel voor het eerst om eerlijk te zijn, ik houd jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas wat tomaten moeten rooien vanwege phytophtora maar het goede nieuws is dat er dan weer ruimte is in de kas. Dus vandaag gezaaid: veldsla, rucola, raapstelen, paksoi, sla, andijvie (weet niet of dat nog wat wordt), koriander, dille, komijn (niet eerder geprobeerd) en kervel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, lieve mensen, ik weet het nog niet, op het label staat dat ie tegen -15 Celsius kan; maar ja dat is het label hè...hij/zij heet Gunnii

 

Ik pak hem/haar wel in over een maandje en doe strosokjes aan. Zal hem elk jaar redelijk bonsaien anders wordt hij 20 m hoog (hoop dat onze tuincommissie hier niet meeleest... ) en bovendien houdt ie dan zijn jeugdblaadjes (bron)

 

(...zijn er nog dames met interesse voor terugkeer naar hun eigen jeugdblaadjes?... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu, gezaaid of gestekt, nee niet echt , maar wel diverse vaste planten gevierendeeld en opnieuw uitgeplant.o.a witte Plox, die het veld moest ruimen voor de groenten teeld, in 2013 , en veel wortel onkruid tegen gekomen.o ,,,mijn ruggetje ,,,

dit wordt een extra massage beurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...