Sparky Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 Met pijn in het hart ga ik afscheid nemen van mijn honingbessen. Ik heb zo'n 100 struiken waarvan de meeste soortecht zijn, bij de rest heb ik een vermoeden wat het is, maar destijds gekocht bij een welbekende malifide marktplaatsondernemer. Alles is tussen 2017 tot vorig jaar aangeplant. Ik gebruik ze alleen voor sap maken maar kom er al een paar jaar weinig tot niet aan toe om ze fatsoenlijk te oogsten. Gezien ik een fruitbedrijf heb kan ik er beter iets planten wat commercieel interessant is. 😪 Prijs komen we wel uit, sterk afhankelijk van de hoeveelheid struiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 Die staan nog wel op mijn lijstje. Wel interesse, maar dat is ook erg afhankelijk van de waar en ook een beetje van de prijs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparky Posted August 10, 2021 Author Share Posted August 10, 2021 Ik zit in Burgum friesland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 17, 2021 Share Posted August 17, 2021 Oe zou wel wat zijn voor de fruitweide voor de kindjes van Kindergarten en school, zouden wij meer info mogen over de soorten? Mellie kom je dan gezellig bakkie doen, kan ik je meteen kips mee geven 😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts