aseel Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 (edited) Waar kan ik belle de thuin pruimenboom kopen. Edited August 13, 2021 by aseel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 (edited) Ik zag hem laatst te koop..maar het is in zuid belgie. Ik zal nog even zoeken waar het was. Edit het was geloof ik in Rossignol, bij de organisatie Gaume. Edited August 13, 2021 by appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted August 13, 2021 Author Share Posted August 13, 2021 Ze moeten wel verzenden natuurlijke.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 https://www.boomkwekerijdelinde.be/catalog/index.cfm?DATA_GROEP=3 Kwekerij De Linde in Kemmel. Verzendt niet vermoedelijk. Ik kocht er een een jaar of 6 geleden. Smaak is goed, maar zeker niet mijn favoriet.....Opal smaakt bijvoorbeeld beter in mijn ogen. Prune de prince zou de enige geschikte bestuiver zijn ( bepaald geen topras!!) maar bij mij helaas geen gelijktijdige bloei de afgelopen 2 jaar. Omdat er een 20-tal pruimen, kwetsen, mirabellen w.o. een aantal wilde op het terrein staan, had ik wel wat opbrengst verleden jaar. Dit jaar nauwelijks. De Prune de prince hangt dit jaar vol met minipruimpjes. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuras Posted August 14, 2021 Share Posted August 14, 2021 Er zijn meerdere bestuivers dan Prune de Prince, welke - weet niet, er zijn veel andere rassen naast. Een van, vermoedelijk, is Aprimira en/of Mirabelle de Nancy, ze bloeien op zelfde tijdslot. Pruimen zijn heel lekker, een van de favorieten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdubbelm Posted August 14, 2021 Share Posted August 14, 2021 Je hebt deze vraag in 2016 ook al gesteld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted August 14, 2021 Author Share Posted August 14, 2021 Klopt deze vraag had ik ook ib 2016 gestelt..nu heb ik een andere tuin. En ben vergeten bij wie ik het bestelt had.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted August 14, 2021 Author Share Posted August 14, 2021 Veel mensen vinden hem heel lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts