Josh Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 Hallo allemaal,ik heet Jos Bron,woon in Sneek en heb sinds vandaag 220 m2 volkstuin.Ik ga vanmiddag ff de grond bekijken en onkruid verwijderen,ben nieuw hierin dus tips zijn welkom,bemesten etc.Heb al wat kool,andijvie en boerenkool plantjes,kunnen die er nog in?Hoop op tips en heb er zin in.Alvast bedankt,groet Jos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 (edited) Welkom Jos. Er is een voorstel-sectie bij dit forum, en daar komen meestal meer antwoorden en reacties. Dus je kan daar ook even posten. Met een foto bijvoorbeeld... en een tip: zet een spatie na een punt of komma, want dit is lastig te lezen. Edited August 19, 2021 by fre3ke 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted August 20, 2021 Author Share Posted August 20, 2021 Hallo, volgens mij heb ik het ook op het welkomst forum gedaan 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted August 20, 2021 Share Posted August 20, 2021 Nee, je moet naar 'home' en dan 'voordeur' Dat is een mooi ongerept stuk. Je kan er alle kanten mee op, ook mooi voor wat fruitbomen of -struiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lsjr33 Posted August 20, 2021 Share Posted August 20, 2021 Wat een mooi groot stuk! Als het al plantjes zijn die je hebt zou ik zeggen gewoon proberen. De andijvie kan sowieso nog. De kolen zijn misschien wat aan de late kant, maar wie niet waagt, die niet wint Heel veel plezier met je nieuwe tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted August 23, 2021 Author Share Posted August 23, 2021 Ohhh,dankjewel allemaal,tips zijn altijd welkom,en Lsjr33,dankjewel voor je reactie gr Josh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts