Flup Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 Deze zadendoos is voor ieder forumlid die langer dan 2 maanden lid is van het forum en ook wat meer heeft gepost. De zaden in deze doos zijn zowel gekochte als geteelde zaden. Een paar regels zijn er wel: Je ruilt 1 op 1, zodat er voor zowel de eerste als de laatste deelnemer genoeg zaden in de doos zitten om te ruilen. De zaden moeten een soortnaam hebben. Zaden uit bijvoorbeeld de AH-pakketjes zijn dus niet de bedoeling en zaden zoals "mooie rode bloemen" ook niet. Zodra het pakket binnen is, meld je dat in dit topic, netzoals je het meldt als het pakket weer is verstuurd. Track & Trace geef je door aan de ontvanger van het pakket. Mocht je hieraan deel willen nemen, laat het weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted August 22, 2021 Share Posted August 22, 2021 Leuk Flup dat je dit ook al organiseert! Ik doe mee met de bio doos dus ik pas. Maar superleuk en wilde dat niet onbenoemd laten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengel Posted September 11, 2021 Share Posted September 11, 2021 Dit lijkt mij ook super leuk. Ga je deze dan vullen met de wat gemakkelijkere zaden, voor beginners? Ik zal deze ronde nog niet mee doen (heb alleen zaad van aardbeien, waarvan ik niet weet welke het zijn, om uit te proberen, verschillende tomaatzaad en eventueel zaad van een stermagnolia). Mvg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oudholland Posted September 16, 2021 Share Posted September 16, 2021 (edited) Ik denk dat ik genoeg bio-zaden heb om in de biodoos te stoppen, dus ik ga daarvoor. Maar leuk dat deze ook weer rond zal gaan. Edited September 16, 2021 by Oudholland Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted September 18, 2021 Author Share Posted September 18, 2021 On 9/11/2021 at 5:56 PM, Bengel said: Dit lijkt mij ook super leuk. Ga je deze dan vullen met de wat gemakkelijkere zaden, voor beginners? Ik zal deze ronde nog niet mee doen (heb alleen zaad van aardbeien, waarvan ik niet weet welke het zijn, om uit te proberen, verschillende tomaatzaad en eventueel zaad van een stermagnolia). Mvg Hier komen van allerlei soorten in, ook bekende groentensoorten die niet zo interessant zijn voor de ervaren tuinierder, maar ook apartere zaden. Bio en niet bio. Voor elk wat wils in principe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted October 1, 2021 Author Share Posted October 1, 2021 Geen aanmeldingen, dus ik hou het bij de bio zadendoos. Volgend jaar misschien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts