Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Zadendoos 2021 / 2022

Recommended Posts

Deze zadendoos is voor ieder forumlid die langer dan 2 maanden lid is van het forum en ook wat meer heeft gepost. De zaden in deze doos zijn zowel gekochte als geteelde zaden.

Een paar regels zijn er wel:

Je ruilt 1 op 1, zodat er voor zowel de eerste als de laatste deelnemer genoeg zaden in de doos zitten om te ruilen.

De zaden moeten een soortnaam hebben. Zaden uit bijvoorbeeld de AH-pakketjes zijn dus niet de bedoeling en zaden zoals "mooie rode bloemen" ook niet. 

Zodra het pakket binnen is, meld je dat in dit topic, netzoals je het meldt als het pakket weer is verstuurd. Track & Trace geef je door aan de ontvanger van het pakket.

Mocht je hieraan deel willen nemen, laat het weten.

• 3 weeks later...

Dit lijkt mij ook super leuk. Ga je deze dan vullen met de wat gemakkelijkere zaden, voor beginners?

Ik zal deze ronde nog niet mee doen (heb alleen zaad van aardbeien, waarvan ik niet weet welke het zijn, om uit te proberen, verschillende tomaatzaad en eventueel zaad van een stermagnolia).

Mvg

On 9/11/2021 at 5:56 PM, Bengel said:

Dit lijkt mij ook super leuk. Ga je deze dan vullen met de wat gemakkelijkere zaden, voor beginners?

Ik zal deze ronde nog niet mee doen (heb alleen zaad van aardbeien, waarvan ik niet weet welke het zijn, om uit te proberen, verschillende tomaatzaad en eventueel zaad van een stermagnolia).

Mvg

Hier komen van allerlei soorten in, ook bekende groentensoorten die niet zo interessant zijn voor de ervaren tuinierder, maar ook apartere zaden. Bio en niet bio. Voor elk wat wils in principe.

• 2 weeks later...