Geplaatst: 19 januari 201214 j Morgen 2de sollicitaitegesprek bij mogelijks nieuwe werkgever. Ben benieuwd en zenuwachtig
Geplaatst: 19 januari 201214 j Gewoon jezelf zijn, niet zenuwachtig overkomen, maar heel veel succes, laat je ons het nog weten.
Geplaatst: 19 januari 201214 j Heel veel succes! Als je vertrouwen hebt in jezelf dan zou een ander dat ook hebben!
Geplaatst: 19 januari 201214 j Succes!! En je moet maar zo denken:Als ze je niet aannemen....weten ze niet wat ze mislopen Their loss Wat ook helpt is gewoon zeggen: ik ben best zenuwachtig...meestal valt het daarna van je af raar maar waar
Geplaatst: 19 januari 201214 j Auteur Ja, in principe zou ik ook niet zenuwachtig moeten zijn.Er staat ook niets op het spel ik heb werk dus als het niet lukt kan ik daar nog op terug vallen maar zou leuk zijn om me te kunnen verbeteren. Ik bedoel wil wil er niet volgende voordelen : - 44dagen betaalde vakantie- 30% korting op elektriciteit en gas- groepsverzekering- Hospitalisatieverzekering- verzekering gewaarborgd loon bij invaliditeit- maaltijdcheques 7€- ecocheques- glijdende uren- brutoloon van 2100€ das ja ik kan maar hopen eh
Geplaatst: 20 januari 201214 j Gewoon vertellen dat je ons kent, dan komt het helemaal goed! Veel succes vandaag.... Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 20 januari 201214 j Auteur zo gesprek is achter de rug. Is goed gegaan , ale ik heb er toch een goed gevoel bij. Was wel ff schrikken dat het een gesprek met 3 mensen was. Ik dacht dat het met 1 iemand zou zijn. Nu afwachten en begin volgende week heb ik een antwoord.
Geplaatst: 20 januari 201214 j Als zij met zijn 3 en waren....waren ze waarschijnlijk meer onzeker dan jij! Ik hoop dat het goed uitpakt voor je
Geplaatst: 20 januari 201214 j 30% korting op energie --> gok op energiesector Ja dat zag ik ook, maar ben benieuwd naar een iets specifiekere beschrijving.
Geplaatst: 20 januari 201214 j Auteur De functie is frontoffice medewerker bij Infrax (distributienetbeheerder ) en is dus inderdaad in de energiesector
Geplaatst: 23 januari 201214 j Auteur Zo ik heb vandaag al feedback gekregen en het is positief. Dit betekend dat ik naar de volgende ronde mag en dat is een assessment bij een selectiebureau. Als dit positief is dan is de volgende stap een contract.
Geplaatst: 23 januari 201214 j Super. Dan gaan we maar duimen voor je! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 23 januari 201214 j Dat assessment....Houdt dat in dat ze gaan testen hoe je op (evt boze) klanten reageert aan de balie/telefoon??
Geplaatst: 23 januari 201214 j Auteur @geedee ik denk inderdaad dat het zo iets gaat zijn + wat psychologische tests enz
Geplaatst: 23 januari 201214 j Dat heb ik ook een keer moeten doen...ben toen aangenomen ....de truc was dat je moest herhalen wat iemand zei(zodat je aangaf dat je gehoord had wat het probleem was) en dan een antwoord er achter aan... en als iemand boos was...moest je hem eerst even laten "uitrazen"....(heeeeel belangrijk) om vervolgens te zeggen: ik begrijp dat u boos bent, maar....de garantie is echt voorbij....of zo iets.. Misschien heb je er iets aan....succes!!
Geplaatst: 23 januari 201214 j Auteur ik weet het. Ik doe nu al klantendienst maar telefonisch dus weet wel wat ik moet doen als is face to face nog iets anders uiteraard
Geplaatst: 23 januari 201214 j Auteur bedankt in ieder geval. toch nog een correctie het woord "maar" mag je nooit gebruiken dat doet het hele empathische van je voorgaande zin teniet. dus niet: ik begrijp dat u boos bent, maar....de garantie is echt voorbij beter is: ik begrijp dat u boos bent. Het is echter zo dat de garantie verlopen is.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.