rubbyboy Geplaatst: 22 januari 2012 Geplaatst: 22 januari 2012 Hey, Heeft er iemand een idee hoe ik een zadenbak kan maken ik heb nog een paar platen MDF staan van 1cm dik.Als je tips of ideeen hebt laat ze hier maar achter. Mvg,Ruben Quote
geedee Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 Moet je eens even snuffelen in de "doe het zelf"hoek...staan er volgens mij een aantal tussen Quote
tnauta Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Heb je al wat gevonden? Was wel benieuwd. Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
rubbyboy Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Geplaatst: 4 februari 2012 Ja hoor ik ben hem al aan het maken Quote
tnauta Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Heb je een tekening gevonden? En zo ja waar? Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
rubbyboy Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Geplaatst: 4 februari 2012 nee maar ik heb zelf een ontwerp gemaak en als het klaar is zal ik de foto's hier plaatsen Quote
aardbeijim Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Maar ik denk dat het niet slim is omdat met mdf te doen.Want mdf zuigt water op en kan hier niet goed tegen.Dus misschien toch beter ander hout gebruiken? Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Koert Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Ik denk dat het een zadenbak is om de zaden in te bewaren, niet om in te zaaien of planten Jim. Quote Even a broken clock is right twice a day
aardbeijim Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 Ah k,hahah Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Bit Geplaatst: 5 februari 2012 Geplaatst: 5 februari 2012 ?? vraag ik me af , want dan volstaat een schoenendoos oid ook he ? Maar de oplossing komt er spoedig aan... hij is bijna klaar en nu nog een foto van het ding. Ik ben in ieder geval benieuwd Quote
rubbyboy Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Geplaatst: 5 februari 2012 Ja het is inderdaat een zadenbak voor zaden in te bewaren. Zo stom zou ik ook niet zijn om dat te doen voor in te zaaien. Quote
helen Geplaatst: 22 februari 2013 Geplaatst: 22 februari 2013 Waar is de foto??? Ben nog al erg nieuwsgierig Quote Groetjes uit de Betuwe
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.