Jump to content

Goede kas??

Ruitertje

Recommended Posts

Ze geven op het product wat jij aan geeft een garantie van 10 jaar.

Zou het toch goed moeten zijn. Ziet er in ieder geval degelijker uit dan de koop goedkoop kas.

Maar daar betaal je dan ook weer extra voor.

En net zoals Jorieke voorstelde kan je ook voor een glazen kas kiezen, maar dat is een persoonlijke afweging die je zult moeten maken.

Ook is het erg belangrijk wat voor eisen je stelt aan jou toekomstige kas.

Wat wil je erin kweken en hoeveel. Welke hoogte heb ik dan nodig? De koop goedkoop kas is niet heel erg hoog, kan lastig zijn als je groot bent. Ook is het heel belangrijk over de oppervlakte na te denken. Het zou jammer zijn als de kas na een paar jaar te klein is.

Heel veel succes met het zoeken!

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Ik ben niet met je eens Suzanne, deze kas lijkt mij zelfde kwaliteit als de kas die we beide hebben zeker het frame,

dat is juist het aparte dat er zulke grote prijs verschillen inzitten terwijl kwalitatief bijna of geen verschil inzit.

De garantie is wel verschillend maar ik ken de voorwaarde niet die ze aan zo'n garantie stellen.

Bij dit soort kassen heb je gewoon nog erg veel extra versteviging, fundering nodig dat vergeten hoop mensen.

Als jij zo twijfeld ruitertje lijkt mij voor jezelf slimmer om dan kassen in het echt te bekijken in showroom en handig iemand mee tenemen om mee te kijken ipv op internet te bestellen.

Players only love you when they're playing.

Tuinkas polycarbonaat 7.75 m²

Degelijke hobbykas met 4mm dubbelwandige polycarbonaat platen. De kweekkas heeft een afmeting van 310 x 250 cm, een dakraam en een schuifdeur.

Tuinkas met dakluik en schuifdeur 7.75 m² [2/5]

€ 349,95

deze is toch een stuk goedkoper en heeft ook poly van 4mm dik en is iets groter in afmeting.

zie http://www.koopgoedkoop.nl/tuin/tuinkassen/hobbykas/tuinkas-polycarbonaat-7-75-m.html?utm_source=beslist&utm_medium=pricecomp&utm_campaign=beslist

Ik ben niet met je eens Suzanne, deze kas lijkt mij zelfde kwaliteit als de kas die we beide hebben

Ehh sorry Hans maar ik ken suzanne niet, maar ik denk dat je mij bedoelt.

Op de foto's van de duurdere kas zie je volgens mij wel de puntjes op de i waardoor de kas steviger wordt. Dat was bij mijn kas in ieder geval niet zo. De plastic platen kon ik vastzetten met bijgeleverde ijzertjes, die volgens mij niet paste en mijn moeder kon hier ook geen wijs uit worden. Met als resultaat losse platen in de de kas.

Op de foto van de duurdere kas zie je duidelijk dat hier het geval niet bij is.

Maar het is en blijft lastig om de kwaliteit van de kas op internet te zien en moet je geloven op de mooie beschrijvingen die ze vaak geven. Wil je 100% zekerheid dan zul je de kas in levende lijve moeten zien

Ik had er ook een van de welkoop: http://www.welkoop.nl/product/73800/Kaspopular86tglas.html verder staan er nog meer kas op. (handig!) Die kassen kan ik in het echt zien, want er zit een welkoop in de buurt. Intratuin en tuinland lijken mij niks.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Dit lijkt mij een fijne en goede kas: http://www.welkoop.nl/product/73802/Kaspopular106tglas.html

Je heb ook een duurdere: http://www.welkoop.nl/product/73814/Kaspopular106groentglas.html

Wat is het verschil tussen die twee????

Ik denk dat deze kas een goede kans maakt om te kopen.

Ik bedenk me nu, wat is eigenlijk het verschil tussen tuinbouwglas en veiligheidsglas.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

• 3 weeks later...

Combi-Pro hobbykas via hobbykas.nl

Materiaal Combi-pro kas;

. Combinatie nieuw en gebruikt materiaal.

· betonnen prefab funderingspalen.

· gegalvaniseerde onderbouw.

· aluminium venlo-dek.

· glas dikte 4mm.

· kunststof glasafdekking/bevestiging.

· aluminium schuifdeur.

. Handbediende luchtramen.

Afmeting

Luchtramen

Los materiaal

Panelen

Geplaatst met hulp klant

320 x 600 2 luchtramen geplaatst voor € 1600,00

is het wat denken jullie ?

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Ik heb ook naar die raampjes gekeken en lijkt mij ideaal.

Het werkt op een soort olie die uitzet als het warm wordt en gaat het raampje dus open en bij koud weer krimpt de olie weer en gaat het raampje weer dicht.

Ik zit te denken als ik een kas heb wil ik zoiezo een automatische raamopener. Ik heb gelezen dat je de opener op een bepaalde temperatuur moet zetten en als het binnen in de kaszo warm is als jij hem hebt ingesteld gaat hij open.