Geplaatst: 27 september 20214 j Goedenavond, Voor mijn afstudeertraject bij Hogeschool Saxion, heb ik een korte enquête van 8 vragen gemaakt om inzicht te krijgen in het aanbod voor tuinders. De vragenlijst is in 2-3 minuten in te vullen, en u zou me er een groot plezier mee doen. Geen registratie vereist, geen mail, alleen maar 8 vragen invullen. Heel hartelijk dank! De link naar de vragenlijst: https://nl.surveymonkey.com/r/B9PBFSS Met vriendelijke groet, Peter Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Geplaatst: 10 februari 20224 j Wat studeer je daar? Ben wel benieuwd hoe het met de compostmachine en de rest van dat project gaat, waren toen de tijd 2 studentes hier kijken naar de compostmachine. En weet dat er een ter beschikking is gesteld, weet je daar wat van?
Geplaatst: 10 februari 20224 j Krijgen we ook de uitkomst van je onderzoek te zien? Ik zie hier vaker oproepen voor hulp aan een onderzoek voorbij komen, maar na afloop zie ik hier nooit de resultaten helaas. 10 februari 20224 j aangepast door Flup
Geplaatst: 11 februari 20224 j Troost je Flup, ik heb ook geen uitkomst gekregen zoals beloofd. Maar zou wel leuk zijn als de topic starter het wel zou doen.
Geplaatst: 11 februari 20224 j Auteur Excuses mensen, niet boos worden, niet aan gedacht.... Stuur me maar even een PB'tje, dan deel ik de uitkomsten zo even. Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Geplaatst: 11 februari 20224 j Auteur In eerste instantie niet vanwege de privacy: Mailadressen die vermeld stonden. Maar die heb ik eruit gehaald, dus bij deze: https://nl.surveymonkey.com/results/SM-WVTJJVNJ9/ Goede nacht! Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Geplaatst: 12 februari 20224 j Mailadressen had je om diezelfde privacyredenen ook niet via PB mogen delen. 12 februari 20224 j aangepast door loes
Geplaatst: 12 februari 20224 j Grappig die uitslag, vooral de eensgezindheid over sfeer bij een aanbieder: onbelangrijk. Een punt van kritiek. Zaai- en plantgoed, en de gereedschappen en materialen, zijn nu in één enquête ondergebracht terwijl daar (voor mij iig) verschillende koopoverwegingen bij horen.
Geplaatst: 12 februari 20224 j Auteur 5 uren geleden, loes zei: Mailadressen had je om diezelfde privacyredenen ook niet via PB mogen delen. Helemaal gelijk in, dat is gelukkig niet gebeurt. Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Geplaatst: 12 februari 20224 j Ik vind het ontzettend fijn dat je de resultaten deelt, ik denk een van de eerste hier op moestuinforum (vandaar waarschijnlijk de aversie van velen). Jammer dat je maar 18 antwoorden gekregen hebt, conclusies daar aan vasthangen is helaas niet significant.
Geplaatst: 12 februari 20224 j Auteur Ja, die aversie is jammer. Hopelijk een kantelpunt Ook de 18 antwoorden zijn inderdaad niet genoeg voor een volwaardige conclusie. Beter zijn de evenementen zoals TuinIdee, waar ik eerder eens mensen heb bevraagd. Dan is de respons een stuk hoger. Maarja... Corona hé? Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.