AshaiRey Posted October 18, 2021 Share Posted October 18, 2021 (edited) Alles is al weg en vergeven. De plannen voor het komende seizoen beginnen vaste vormen aan te nemen en dat betekend ook ruimte maken. Er moeten wat planten plaats gaan maken en zullen uitgegraven worden. Deze gaan afgevoerd worden tenzij ik er iemand een plezier mee kan doen. De meeste zijn volwassen en al vruchtdragende planten dus ophalen is een must. Opsturen kan ook maar dan gaat de snoeischaar er wel in om het verzonden te krijgen. De volgende druivenrassen gaan weg Pino Noir Rieslinger Chardonnay Traminer Boskoop Glory (Forse stam) - Gereserveerd Blauwe muscaat Er gaat ook nog een Vitikiwi uit welke nu een kilo of 6 aan vrucht draagt. - Gereserveerd Interesse? Laat het dan maar weten. Edited October 25, 2021 by AshaiRey Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
haplo Posted October 18, 2021 Share Posted October 18, 2021 Indien nog beschikbaar zou ik zeker de Vitikiwi en de Boskoop Glory willen komen ophalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willemGN Posted October 19, 2021 Share Posted October 19, 2021 Hoi, wanneer ga je een en ander eruit halen? Zou anders wel graag wat takjes willen ontvangen om te stekken. Quote [*] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AshaiRey Posted October 20, 2021 Author Share Posted October 20, 2021 Kan je aangeven waar je takjes van wilt hebben? Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
willemGN Posted October 23, 2021 Share Posted October 23, 2021 Hoi Bram, ik heb de verschillende soorten druiven geprobeerd op te zoeken op internet, het zijn robuuste soorten volgens mij. Het enige wat ik niet kon vinden (dat is waar ik al tijden naar op zoek ben) zijn buitendruiven als tafeldruif, met een beetje grote bes en mag van mij best met pitjes. Welke soort zou daar aan kunnen voldoen? Zou in ieder geval wel graag een takje willen ontvangen van de kiwi. Groetjes, Quote [*] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AshaiRey Posted October 25, 2021 Author Share Posted October 25, 2021 Hoi WillemGN De kiwi is zaterdag al in zijn geheel opgehaald. Ik had nog geen reactie gekregen van je dus heb ik ook geen takjes bewaard. Sorry. Groetjes, Bram Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
willemGN Posted October 28, 2021 Share Posted October 28, 2021 Dank je Bram voor de reactie. Quote [*] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts