Ashley Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Hallo allemaal! ik ben Ashley 24 jaartjes jong en ik woon al 8 jaar in het mooie Vaassen. we hebben hier aardig wat opgebouwd (4 bedrijven, voedselbos rondom ons huis van ruim 20 bomen en 30 struiken naast alle bloemen en groentes, en ons hulpproject) we kunnen maken letterlijk alles zelf. nu zijn wij op zoek onder andere voor ons gratis fruit en groente project naar een volkstuin, ik heb gehoord dat er een in Vaassen moet zitten maar ik zou niet weten waar, iemand een idee? apeldoorn en Epe weet ik wel maar dat is een beetje lastig voor mij nog met de kleine meid en het openbaar vervoer. alvast bedankt groetjes 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Dag Ashley, Misschien eens bellen met de gemeente ? Die zouden moeten weten waar de volkstuinen liggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 (edited) Ik vraag nog even rond, wie weet. Volgens Google is of was er deze: Edited February 11, 2022 by Arja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Oja en wat voor jou misschien heel interessant is, is het plantenasiel in Epe. In het voorjaar zijn daar ook heel veel zaden beschikbaar van bloemen en groentes. Te vinden op Facebook, Plantenasiel Epe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heleen1963 Posted February 12, 2022 Share Posted February 12, 2022 een advertentie in het plaatselijke "suffertje "wil ook nog wel eens wat leuks opleveren . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts