Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 2e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja daar heb je nog gelijk in ook nog..

Ik hoop wel dat deze Kamper Ui's IQ wat hoger ligt dan die van de gemiddelde Kampenaar

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik heb net gehoord dat ik toch de zadendoos mee kan nemen. Ik heb een lift met heel veel ruimte

Zal ik hem dan naar Jooze brengen? Jooze ik heb ook nog tabaksplant, minigranaatappel en en zwarte bes in de aanbieding.

+ een stapel Eigen Tuin tijdschriften die er niet meer in kunnen, want dan is ie niet meer te versturen onder de 10 kilo heb je intresse?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

De granaatappels vindt ik mega interessant, ook voor de zwarte bes hb ik interesse. De tabaksplant sla ik over . En ook de tuinbladen lijken me leuk.

Wat betreft de carrousel heb ik niet heel veel interesse die heb ik niet zo lang geleden gehad. Of moet ik hem stallen tot oktober en dan door gaan sturen?!

Ik hoor wel wanneer je er bent. Kan je meteen het boekje met receptjes voor dranken maken kopiëren

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

Ok Jooze, ik neem plant en blad en bes voor je mee. Als ik de doos bij jou kan stallen ben ik ook blij!

Is iedereen het daarmee eens?

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ondertussen staat de doos bij Jooze die er vast een aantal bladen uit gaat halen, want hij is ver over de tien kilo geworden

( off topic: Ook heb ik leuk haar boekje met drankjes uit de moestuin te leen gehad...pastinaakwijn gaat het worden..en limoncelli....)

Gaan we er nog een soort "groepsversturing" van maken?

Wie past er eigenlijk de eerste pagina aan?

Geplaatst:

Mag ik mij inschrijven?

Ik heb alvast een White Bell Paprika en Squashpompoenzaden en nog wat dingetjes om erin te stoppen. Verder hoop ik uit mijn biologische Paksoi, Rucola en Basilicum ook wat zaad te trekken. En natuurlijk mijn collectie tomaten en andere soorten paprika's die nog niet ver genoeg zijn.

Geplaatst:

Sorry mensen niet zo veel op het forum de laatste tijd, gaat ff niet zo lekker. Komt goed.

Ik heb dus die doos, als er vragen zijn stuur dan een pb bericht. Dan krijg ik een mail. En lees ik het in ieder geval.

Ik ben voor groepen. Zijn er mensen die in Hilversum of in Herenveen komen. Dan kunnen we de doos overgeven. Anders graag een eerste adres. Ik heb hem zelf nog niet ingekeken. Dat doe ik zo snel mogelijk!!

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

Gwen, Heylane: lijkt me geen probleem.

Gaan we er nog een soort "groepsversturing" van maken? Wie past er eigenlijk de eerste pagina aan?
Wie wil de organisatie van de nieuwe ronde op zich nemen? Appelvrouw, jij? Wellicht verstandig om voor de nieuwe ronde een nieuw topic te openen en inderdaad eens te inventariseren of het mogelijk is om een verzending te combineren naar mensen die toch dicht bij elkaar in de buurt wonen.
Geplaatst:

Ik zou ook graag meedoen. Wellicht dat ik bij FrankVWL - doe jij weer mee? - in de doos zou kunnen kijken en een bijdrage in de verzendkosten kan doen?

Regio Eindhoven.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:
Wellicht verstandig om voor de nieuwe ronde een nieuw topic te openen en inderdaad eens te inventariseren of het mogelijk is om een verzending te combineren naar mensen die toch dicht bij elkaar in de buurt wonen.

Ik wil het wel doen. Dezelfde regels als eerder?

(- Deelname vanaf 6 maanden lid op het forum en regelmatige activiteit - collectief besluit bij uitzonderingen

- Alle zaden mogen erin, alleen vanzelfsprekend geen (zelf geoogste) zaden afkomstig van zieke planten en/of zaden die niet of nauwelijks kiemkrachtig zijn.

- De zaden die je erin doet apart verpakken en voorzien van naam en houdbaarheid/of oogstdatum als dat bekend is (of anders een schatting daarvan).

- Het aantal zaden wat je uit de envelop pakt moet redelijkerwijs in verhouding staan met wat je er in stopt. Niet teveel zaden pakken van één soort.)

+ opnieuw inschrijven en dan per regio?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...