Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hoe kan je met minimaal 70% kiemkracht inkopen?

Nou Dennis dat zal ik je vertellen.

Quite simple.

De selectie centra waar we zaken mee doen hebben grote test velden (een waar paradijs om daar over heen te wandelen), hier wordt gekeken naar oa. kiemkracht. ziektes etc etc.

Aan de hand hiervan komt er een getal uit, je zaait er 100 er kiemen er 10 dan is de kiemkracht 10% even simplistisch uitgedrukt.

Net als met elektronica die je kan inkopen in China.

je kan 4 gradaties kopen.

Slecht (goedkoop)

Beter (duurder)

Gemiddeld (nog duurder)

Goed (erg duur)

Je bepaald zelf de kwaliteit en zo is het ook met de inkoop van zaden.

Dit is ook de reden dat we zelf zaden zijn gaan inkopen, kwaliteit en waar voor je geld krijgen. ipv maar te hopen of de zaden überhaupt opkomen. (mits je de regeltjes volgt natuurlijk anders is het zo wie zo een lastige onderneming).

Groeten,

Frank

Wat we overhebben is te koop www.seedspro.com

Geplaatst:

Ik heb er weinig verstand van hoor betreft op die manier zaad inkopen, maar als van die 100 zaadjes zeg maar minimaal 70 kiemen zoals jij aangeeft en net die andere 30 zaadjes verdwijnen in jouw zakje (toeval bestaat) dan heb je toch quite simple gezegd 0% kiemkracht??? Ze kunnen dat wel er mooi opzetten, maar garantie zul je niet gekregen hebben lijkt me !?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Beste Koert,

Deze garantie krijgen we gelukkig wel van de selectie centra.

Geen garantie geen order.

Daarom zijn we er ook nu in West Europa mee begonnen, omdat we het zat waren de eigen kweek zaden te kopen of 100 euro uit te geven en maar voor 7 euro lol hebben.

Al jaren kopen zelf direct zaden in, en het is door het selectie centrum, en door ons meer dan uitgebreid getest voordat producten op de markt worden gebracht.

Nieuwe spelers moeten zich bewijzen, dat beseffen we ons maar al te goed,

Maar met heel veel tevreden eigen klanten, wereldwijd en ook op dit forum, wij maken ons geen zorgen.

We staan voor kwaliteit en service die kunnen we gelukkig op een goede manier verstrekken.

Mocht je vragen hebben stuur dan een PB. dan zullen we die netjes beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Frank Slagboom

Wat we overhebben is te koop www.seedspro.com

Geplaatst:

Ik heb ook van die russische zaadjes...een tijdje geleden via een ander forumlid besteld....

Geen idee of ze van dezelfde afkomstig zijn waar jullie het over hebben dus.

img072867741328822455.JPG

img072979971328822472.JPG

Geplaatst:

Nou die gouden radijsjes hebben 100% kiemkracht ...tot nu toe

(had er 1 gezaaid...midden in december..kwam gewoon uit .....

ik was gewoon nieuwsgierig....maar helaas binnen 6 weken sneeuw en vorst...dus....weg goud )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...