Iki Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Hallo allen Deze appelboom stond jaren op appelboomgaard en ik heb hem nu 3 jaar. Ik heb in t begin wel wat kunnen oogsten. Vorig jaar zat hij ook vol met appels maar die waren bruin en de bladeren vielen al vroeg van de boom. Er zit een grote jaap in de stam met nu ook een witte waas (schimmel?). Hij bloeit nu wel. Uit voorzorg toch verwijderen? Hoor graag van jullie. Dank! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sin Fronteras Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 Dat lijkt me einde oefening en ik zou er niet te lang mee wachten. 1 Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iki Posted April 19, 2022 Author Share Posted April 19, 2022 Hahha ok duidelijk. Dank voor je reactie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts