Jorieke123 Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Het dooit eindelijk even flink! Gisteren ook al wel, maar nu worden ineens de weilanden weer zichtbaar en knabbelen de geiten en schapen hier alweer voorzichtig aan het gras. De ganzen zijn ook blij, want door de harde grond blijft er wat water staan waar ze lekker in kunnen spetteren. Van mij mag het zo blijven hoor, op naar de lente! Quote Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Ja ik was blij toe dat het dooide. Kon eindelijk weer bij de worteltjes. Die had ik afgedekt met vliesdoek. Maar met die centimeters sneeuw die gevallen was kon ik er niet echt bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Eindelijk! Helaas zijn wel alle groenten die boven de sneeuw stonden weggevreten door de konijnen duiven.Maar gelukkig leeft de sla nog wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts